Przejdź do głównej zawartości

Pink Pink Pink & black

Dziś przychodzę do Was z wczorajszym zestawem.Wybrałam się na spotkanie ze znajomymi ,także postanowiłam założyć znów spódniczkę.Tym razem padło na słodką nowość.Spódniczka z kokardką jest sama w sobie tak słodka ,że jak na nią patrzę to nie mam ochoty na żadne słodycze^^Pochodzi ze sklepu LiviaClue .Bardzo fajne jest w niej to ,że kokardkę można odpinać i przyczepiać raz z tyłu ,a raz z przodu. Ja wybrałam opcję z przodu,gdyż wiele takich spódniczek ma kokardki z tyłu,to ja chciałam ,żeby było troszkę inaczej:)Następnym razem pokażę Wam kokardkę z tyłu. Do niej dobrałam koronkowy gorset na ramiączkach ,a na nóżki najpiękniejsze/najwygodniejsze koturny jakie tylko mam w domu ,oczywiście pochodzą ze sklepu Wilady Bo tylko tam możemy znaleźć same cudeńka!

Zostawiam Was z oceną wczorajszego zestawu,
a sama uciekam pod kołdrę (gorączko precz:()

 Koturny - WILADY Spódniczka- LIVIACLUE Okulary- GiantVintage Bransoletka-Cropp Naszyjnik,torebka,gorset -all

Komentarze

  1. bosko wyglądasz,ta spódniczka ładnie podkreśla Twoje nóżki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale ślicznie a w koturnach to się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest ekstra :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Muszę Ci powiedzieć, że masz w sobie coś takiego, że nie można przestać na Ciebie patrzeć :)
    Przy każdym poście zachwycam się Twoimi zgrabnymi, długimi i pięknie opalonymi nogami !

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ♥ śliczna ta spódniczka i fenomenalne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka!
    przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki <3 <3 <3 Cudne są po prostu :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. SWEET!!! Wyglądasz Mega słodziutko!!! ta spódniczka jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. kokarda! świetna spódnica i jak zwykle boskie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes swietna, od dawna obserwuje Twoj blog:-) Ja wlasnie zaczynam blogowanie, takze zapraszam do siebie: http://fashionisinspirations.blogspot.com/ dodaje do obserwowanych i pozdrawiam!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne buty i ogólnie cała stylizacja! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak laleczka :) :* superowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja :)
    buty są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska spódniczka, świetnie wyglądasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna jest ta spódnica!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: awesome skirt ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka piekna spodnica no i te buty swietnie wygladaja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie wyglądasz w tej spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka!
    POdzielam zdanie przedmówczyni, piękne nogi i masz to coś, co sprawia, że nie można od Ciebie oderwać oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! :)
    Buty są cudne! *.*
    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ładnie opalona! Butki są piękne!

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepięknie opalona:)

      Usuń
  24. laleczko cudna przepędź tą gorączkę w pizdu.... bo ja chcę kolejne posty.... wyglądasz nieziemsko.... powiem Ci szczerze, że do niedawna nie miałam swojej ulubionej blogerki, a od pewnego czasu jesteś nią Ty.... buciki faktycznie cudne, mam podobne ale turkusowe, jednak moje są lakierowane....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej ;*** Turkusowe hmm pokaż mi je na Swoich zgrabnych nóżkach!

      Usuń
  25. I love this look. The skirt is so adorable!
    kisses,
    Julija.
    new blog post: http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz i cały zestaw jak najbardziej mi się podoba ;)) Buty cudowne! ale koturna chyba ma z 15cm ??

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę umiejętności chodzenia w takich butach, szczerze zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również

      Usuń
    2. Watpie zeby w nich chodzila dluzej niz do zdjec:) . kupilam sobie ostatnio takie (czarne) i stwierdzam ze sie nie da. Ale stylizacja super !

      Usuń
    3. niestety muszę Cię zmartwić,lecz w bucikach czułam się dobrze i byłam dłużej niż tylko na zdjęciach:)

      Usuń
  28. krój, kolor spódnicy stworzony dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale wyglądasz ;) buty rewelacja ! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz w tym różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kokarda oczywiście najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczna spódniczka i koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna spódniczka!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeej, cudownie wyglądasz! Buty są mega, ahh <3 Szkoda, że nie dajesz linka bezpośrednio do butków, wtedy nie trzeba byłoby szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześlicznie :)
    Zapraszam również do mnie, początkująca jestem :) http://kobieceblyskotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w tych okularach bez pamięci!! Rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. nikomu innemu róż nie pasuje tak bardzo jak Tobie ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Your look is fantastic! We`r following you. Un beso.

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale urocza spódniczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś naprawdę prześliczna! A zestawienie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana chudzinko świetnie wyglądasz ;* a jaka Ty opalona <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor, w zestawieniu z czernią wygląda wyjątkowo *;*

    OdpowiedzUsuń
  45. jesteś cudowna,piękna,świetnie dobierasz ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale prześlicznie wyglądasz... :) Wszystko tak idealnie dobrane. A figurę masz godną modelki. ;)

    Pozdrawiam Cię serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Odważnie, ale super :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  48. nowy post -> http://lubiegrzeski.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam! =)

    OdpowiedzUsuń
  49. Odważne zestawienie kolorów, podoba mi się :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się gorset, szczególnie to, że jest z koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. slicznie wygladasz, spodniczka mega do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Idealna kolorystyka, zdecydowanie najlepsza dla Twojej karnacji! Spódniczka i butki -mega!

    OdpowiedzUsuń
  53. chciałabym miec takie drobne śliczne ciało jak ty

    OdpowiedzUsuń
  54. zakochałam się w butach !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro