Przejdź do głównej zawartości

Black&White

 Połączenie bieli i czerni znają wszyscy . Lecz w dzisiejszej stylizacji możecie zobaczyć ,aż trzy nowości : spódniczkę w paski, czarną torebkę  - o której marzyłam od dłuższego czasu i w końcu moje marzenia zostały spełnione -fakt nie jest to oryginalna Celine,ale taka w zupełności na dzień dzisiejszy mi wystarczy . Pochodzi ze sklepu internetowego Affglam oraz trzecia nowość to czarne,wysokie sandałki espadryle - 15ścio centymetrowe idealne dla osób lubiących takie wysokości!  
Lubicie takie dwu kolorowe zestawy??


Torebka - Affglam Sandałki - Tutaj Spódniczka-E-Bay Bransoletka-Sklep Lola

Komentarze

  1. buty są cudne! własnie takich szukam!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja ! Z każdym postem na nowo mnie zaskakujesz swoimi pomysłami ; )
    Pozdrawiam

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo seksowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!torebka i buty totalnie mnie zachwyciły:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, a połączenie czerni i bieli zawsze się sprawdza :) u mnie nowy post, zapraszam na rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, elegancja + klasa + fantastyczna Ty :) bardzo ładny zestaw.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna torebka, zestaw też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że nie tylko ja mam chude nogi:) elegancko i bardzo ładnie:) super zestaw:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja po prostu przepiękna , nic tylko się zachwycać. Jesteś prześlicznie opalona .Wow ♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się bardzo podoba :) uwielbiam to wciskanie przodu bluzki do środka spodni/spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie wyglądasz! Pięknie Ci w zestawie black&white :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie ci w bieli i czerni !:)
    świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się buty w tym zestawie ;D Masz najcudowniejsze nogi jakie widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. 15-sto centymetrowe a nie 15ścio. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow buty masz tak śliczne ahh
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne buty, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie... cudna torba

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty strrasznie mi się podobają.:D Wyglądasz pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. a jaaaa cie ! stylizacja cudowna, a jakie Ty masz nogi, dziewczyno zazdroszczę !
    a na torębkę taką też poluje tylko że ostatnio chyba taką na deezee widziałam :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :* www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buciki!! Na Twoich szczuplutkich nóżkach rewelacyjnie się prezentują :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dość ze masz długie zgrabne nogi to w tych butach juz w ogóle olśniewasz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są najlepsze. Bardzo fajna stylizacja :) ale ty masz nogi!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz rewelacyjnie, spodniczka i buty - cudne!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  26. bluzka i spódniczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz po prostu bosko, pewnie wszyscy na ulicy się za tobą oglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nogi do samego nieba!
    Cała stylizacja bardzo fajnie się prezentuje, ale najbardziej spodobały mi się sandałki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, świetna koszula kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam biel i czerń i Twoje stylizacje ♥ świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. no wyglądasz zabójczo! po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam polączenie bieli i opalenizny:) świetnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Very nice!!!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  34. great outfit!! lovely skirt and blog too:)
    check mine

    Patchwork à Porter
    Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku, ta torebka jest taka mega, że mogłabym się w niej schować :))

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ładne butki!

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak naprawdę to lakier jest koralowy,troszkę przerobiłam zdjęcie i wyszedł czerwony, co nie zmienia faktu, że kolor jest prześliczny ;)
    masz cudne nogi i buty, strasznie mi się podobają ;) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. masz przecudowne nogi- i mówi to kobieta! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. takie nogi to chyba w każdej spódnicy czy szortach wyglądałyby świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz bosko!!!! - Ty to zawsze potrafisz coś wymodzić.

    OdpowiedzUsuń
  41. a powiedz mi nie są zbyt wąskie w palcach? chciałam kupić takie same:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz obłędnie, jak prawdziwa gwiazda!!

    OdpowiedzUsuń
  43. ajć jak Ty ślicznie wyglądasz!!!! te nowości są MEGA!!!świetne fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Łaaaaaaaaaał!!! wyglądasz megaaa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście:) Zestaw dwukolorowy zawsze jest ekstra;)
    Śliczne masz nogi!! :O

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz cudownie! buty idealne ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super :D
    obserwuje i licze na rewanż :)
    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny zestaw! buty i torebka meega ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam:)
    Dzięki za komentarz! Oj tak podoba mi się ten zestaw i to bardzo!Super wyglądasz:))
    Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny zestaw <33 nogi masz takie ładne ze pozazdroscić ;) Skąd bluzeczka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nogi masz takie zgrabne, że nie mogę oderwać oczu :) A w połączeniu z opalenizną to już wgl genialnie wyglądają :) Zestaw świetny, ale do włosów to nadal nie mogę się przyzwyczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  53. pięknie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zestaw świetny! W ogóle nogi masz niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna stylizacja i wszystko ładnie współgra i dopasownie bluzki do spódnicy idealne:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow, jakie nogi! :D Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wszystko zestawiłaś, klasa!

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana-cudownie wyglądasz!Kocham ten zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystko świetnie współgra ze soba, dopasowanie idealne, gratuluje:) Widac ze slonecznie u was:)

    http://wielobarwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. na prawdę świetnie wyglądasz ;) idealnie :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Great outfit, dear! Love your bun, so unusual. ;)
    Would you like to follow each other? I'm following you already! :*

    http://fashion-shell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Pięknie wyglądasz, a najbardziej kocham okulary i buty buty buty !

    OdpowiedzUsuń
  63. klasyczne połączenie kolorystyczne - wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Buty 15-sto centymetrowe, nie 15-scio :-) tak po za tym stylizacja mega !! Bardzo seksownie wygladasz w takim zetawie ! Bardzo kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. ale jesteś szczuplutka :) bardzo podoba mi się spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Great outfit! Amazing color combo:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  67. uwielbiam takie polaczenie kolorystyczne ! i te mega dlugie nogi...toz to jakis obled ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wyglądasz tutaj MEGA efektownie, super ;) Czesz się w ten sposób, bardzo Ci do twarzy w takim koczku!

    OdpowiedzUsuń
  69. swietny zestaw <3 ,wygladasz jak modelka kochana !

    OdpowiedzUsuń
  70. faktycznie torebka jest genialna i mi też się marzy ten model :)
    w samej stylizacji przykłuła moją uwagę także koszula, szkoda, że nie napisałas skąd pochodzi :>

    pozdr,
    vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Przecudne buciki! Uwielbiam ten kształt kopytka ;)
    Mega kobiece, mega seksowne!
    Posiadam podobne, ale w nieco cięższej wersji;)
    Możesz je zobaczyć tutaj:
    http://emme412.blogspot.com/2013/05/buty-duzo-zdjec.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Buciki są cudne! Uwielbiam takie kopytka! :)
    Mega kobiece i mega seksowne.
    Posiadam podobne, ale w nieco cięższej wersji.
    Do obejrzenia tutaj: http://emme412.blogspot.com/2013/05/buty-duzo-zdjec.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro