Przejdź do głównej zawartości

colorful neon dress

 Dzisiejsza stylizacja składa się z trzech elementów: kolorowej sukienki,różowego kuferka oraz gumowych balerinek w podobnym odcieniu. Całość dość różowa,odważna-ale ja lubię eksperymentować. Co do bucików,to po ostatnim pokazaniu Wam gumowych sandałków ,postanowiłam zaopatrzyć się w kolejną parę,tym razem padło na balerinki z dość ciekawym elementem na przodzie. Długo w nich spacerowałam i co ? są na prawdę wygodne .Z ręką na sercu mogę polecić !

 I jak Wam się podoba dzisiejszy look  ?

 Buciki - Tutaj Torebka-Allegro Sukienka -E-Bay 


Przypominam o konkursie   TUTAJ 

Komentarze

  1. Odważnie! Ale bardzo pozytywnie. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buciki i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz :) Ja dzisiaj też w koczku :P Ale zdecydowanie Tobie ładniej w takiej fryzurce :)
    buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome look, love it! Striking colours indeed!
    http://futurereflectionsk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w Twoich butach i sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. w sukience jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te meliski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie dziś wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kok <3

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. The dress is amazing and your flats are beautiful too.
    you look absolutely gorgeous.
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie sympatyczne buciki:) świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznie, piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość rewelacja :)) Ale te buciki mi się kojarzą z takimi włochatymi gumowymi kulkami, które za mojego dzieciństwa były modnym gadżetem ;))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaaaaaaaa są rewelacyjne!:D piękne, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Barbie! ale w pozytywnym znaczeniu, uwielbiam róż.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetnie wyglądasz, tak kolorowo i radośnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuferek najlepszy! :)
    A co do stylizacji to faktycznie odważnie ale jak najbardziej na tak :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka ma psychodeliczny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę torebki i bucików - prześliczne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale urocze baleriny! Świetnie wyglądasz.

    + Zapraszam na nowo założoną stronę na Facebooku :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne balerinki;Dślicznie wyglądasz:)
    zapraszam w wolnej chwili na myloovelyfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wyglądasz, uwielbiam odważne kolorowe stylizacje. Buciki śliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym taki kuferek, ale w wersji czarnej:)

    OdpowiedzUsuń
  28. przeuroczo wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie kolorowo!!! Lubie tu zaglądać :) zawsze zaskoczysz czymś fajnym, te balerinki sa słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  30. nie w moi stylu, ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wakacyjnie :))!
    Świetne te buciki, jak się spisują w upały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze,ale to zasługa tych dziurek w bucikach, przechodziłam w nich dwie ,a nawet trzy godziny i nie jestem rozczarowana:)

      Usuń
  32. Zapragnęłam tych bucików! Świetnie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw adekwartny do pogody

    OdpowiedzUsuń
  34. I love your bag!!!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    OdpowiedzUsuń
  35. Super !:) Też zastanawiałam się nad gumowymi butami ale zrezygnowałam bo myślałam, że będą nie wygodne i będą robić się odparzenia ale po Twoim poście może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. omg Twoje nogi <3 cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Te kolory tak mi się z żelkami kojarzą. Słodki look.:D Fajny zestaw i te buciki.^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. fajnie :) pomponiki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Un conjunto muy alegre para el verano !!!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie słodkie kolorki <3 Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Co jak co, ale sukienka jest tutaj moim numerem jeden i z chęcią bym zabrała Ci ją do swojej szafy, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo wakacyjny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  43. słodki outfit!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  44. boskie kolory ! uwielbiam gumowe buty ;p



    pozdrawiam
    FC;)

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz;)
    cudowna torebka

    OdpowiedzUsuń
  46. koniecznie muszę zakupić te butki! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wakacyjny zestaw :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale cudnie wyglądasz ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  49. jaki masz model aparatu ? zdjecia sa mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to swietnie bo planuje jego zakup i teraz jestem w 100% pewna, ze bedzie dobry :)

      Usuń
  50. świetne nogi;)

    całość genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale mi sie strasznie podoba!!uwielbiam takie kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  52. cute accessories!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  53. bosko, boskooo ! uwielbiam takie balerinki, mam jedne w swojej kolekcji i sa o dziwo mega wygodne !

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz a kuferek jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovely outfit, your shoes are adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Woah! I'm really loving the template/theme of this site. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal. I must say that you've done a excellent job with this.
    In addition, the blog loads super fast for me on Chrome.
    Superb Blog!

    my website metabolic rate calculator

    OdpowiedzUsuń
  57. Ależ cukierkowo i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Sukienka jest świetna:) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej na moim blogu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. i znów muszę pozachwycać się torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ta torebka jest piękna ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…