Przejdź do głównej zawartości

Wiosenny Przegląd Shein // WISHLIST

Dzisiejsza piękna pogoda uświadamia mnie, że mamy już wiosnę! Co za tym idzie? Pora zrobić przegląd szaf- oraz przegląd sklepów stacjonarnych i internetowych. Ja niestety stacjonarnie nigdzie się nie wybiorę jeszcze przez dobre półtora miesiąca -ale online! Właśnie online ..
Dziś mały przegląd Shein - powybierałam kilka produktów, które już mam bądź które chciałabym zobaczyć w swojej szafie na tę wiosnę. Nie będzie tego dużo!:)
Na pierwszy ogień idą kultowe wiązania/dekoracyjne paski,które są hitem tego sezonu!!
 Wybrałam cztery opcje- dość zwykłe, nie wulgarne ale mające to coś!Praktycznie same bluzki no i jedna sukienka:)
1. Tutaj
3. Tutaj

Przyjrzałam się też dobrze sukienkom - przyznam, że uwielbiam w nich chodzić nie zważając na porę roku oraz czy jest okazja czy też jej nie ma.
Chyba największą uwagę skupiają na moim wzroku sukienki w stylu boho ale i nie tylko.    Opuszczone na ramionach, lekkie-romantyczne, rozkloszowane.

 1.TUTAJ

I na koniec kilka akcesoriów które wpadło mi w oczy.

Pierwsze są to okulary- jako na okularomaniaczkę przystało bardzo często wpadają mi jakieś w ręce, niestety nie w każdych wyglądam dobrze.. Ale te poniżej są cool.
Pudrowa, mała torebka idealna do wiosennych jak i letnich stylizacji!
Oraz kultowe worki! mam w swojej kolekcji już kilka, ale takim czerwonym z frędzlami również bym nie pogardziła.
Zestaw pędzli.. widziałam je u wielu blogerek, chwalą je sobie - więc może pora je zamówić??
Okulary- Tutaj
Pędzle- Tutaj
Pudrowa- Tutaj
Czerwona- Tutaj 

 Więc to taki mój mały przegląd tego internetowego sklepu. Pewnie mając więcej czasu i sił wynalazłabym dużo więcej ciekawostek  ale zachęcam Was do buszowania po tym sklepie, znajdziecie wiele oryginalnych przedmiotów w naprawdę niskich cenach. A jakość ? Ja jestem zadowolona z każdego produktu z tego sklepu, nigdy się jeszcze nie zawiodłam. Tak samo z rozmiarem. Co innego mówiąc o reserved czy innej sieciówce, które często nie mają niskich cen a towar jest słabej jakości. 


DO USŁYSZENIA, LIL&KA
 

Komentarze

  1. przekonuję się do pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiązania na dekolcie, sukienki i bluzki z odsłoniętymi ramionami to coś na co sama poluję! Świetna lista :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna bluzka odkrywająca ramiona najbardziej mi sie spodobala❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. czesc mam prosbe w zasadzie pytanie czy moglabys dodac posta o wyprawce dla dziecka co zkaupilas np jaki wozek jaka frima czym sie kierowalas jaka posciel lozeczko kosyki z linkami ?

    OdpowiedzUsuń
  5. terimakasih gan atas informasinya sangat bagus sekali

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknięte! Zapraszam do nas szukamy szczerych czytelników ! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro