Przejdź do głównej zawartości

SWETER W KOLORZE BABY BLUE/SERENITY

W najmodniejszych kolorach tego sezonu znajduje się nijaki serenity -jest to odcień niebieskiego. Zbliżony do baby blue, który mi osobiście się najbardziej podoba z pośród tych różnych odcieni błękitu.Delikatny, pastelowy, przygaszony.  Dziś chcę Wam pokazać sweter ,który już mogliście zobaczyć na moim blogu - ale i dobrze o to chodzi, żeby pokazywać różne ubrania wiele razy- to oznacza dobry zakup!  W połączeniu z rurkami, białą listonoszką i balerinkami. Wiosennie i spójnie !
A już niedługo będziemy mogli zrzucić swetry i nosić bardziej przewiewne ubraaania ! Hurra !

Miłego Dnia!

Listonoszka- Allegro
Spodnie- New Yorker
Balerinki- Sinsay





Komentarze

  1. Stylizacja wleciała na naszą główną! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, a taki sweterek sama mogłabym mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) Pasuje Ci ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute sweater! :)You look very nice

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny sweterek, wszystkiego dobrego.
    zapraszam do siebie, dopiero co założyłam bloga.
    http://noisyss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda Pani kwitnąco. Pozdrawiam Dorota z WLKP.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! znalazłam Cię i tutaj!:)- obserwuję.
    Piękny outfit :)
    www.twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 08, 2016

    Czesc,nie posiadam kont na portalach spolecznosciowych,ale czasem zagladam na Twoj instagram z sentymentu poniewaz wiele lat temu natrafilam na Twoje bloga. Moze nie podobaja mi sie u Ciebie niektore rzeczy,niekoniecznie w kwestii modowej,ale mimo to chcialam przeslac pozdrowienia i duzo pomyslonosci,zycze Ci wytrwalosci i szczesliwego rozwiazania:) co prawda jestesmy rowiesniczkami,ale sama nie jestem jeszcze mamą,moge polecic Ci blog,ktory pisany jest z duzym poczucidm humoru rowniez o dzieciach,gdyby czasem dopadly Cie gorsze chwile,nazywa sie chyba mamwatpliwosc,pisany przez p.Ole Radomska. Chce zebys wiedziala,ze nie wszystkim osobom,ktorym moze nie podoba sie Twoj styl zycia czy forma dzielenia sie z odbiorcami sa dla Ciebie nie przychylni. Ja Cie pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny sweterek i torebka :*
    Masz rację, jak sweterek jest udanym zakupem, to warto go pokazać dwa, a nawet i trzy razy! ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro