Przejdź do głównej zawartości

GADŻET PRZYDATNY W CIĄŻY- PODUSZKA

6 miesiąc się zaczął, a co za tym idzie... z dnia na dzień ciążowy brzuszek rośnie, zaczyna robić się mniej komfortowo, leżenie czy spanie na boku może troszkę dokuczać. Więc przychodzę dziś do Was z jednym z niezbędnych gadzetów dla kobiet w ciąży.
Ogromna poduszka typu C- jest dużym, potrzebnym produktem który ułatwi nam przyszłym mamom( ale i nie tylko )spanie, leżenie czy w późniejszym czasie po porodzie przy niemowlaku. Karmienie z taką poduszką będzie o wiele łatwiejsze(słyszałam od wielu mam-więc to sprawdzone źródło) oraz będzie dobrym otulaczem, gdy będziemy chciały zostawić je same na chwilkę na łóżku np. Będziemy miały pewność, że nam z niego nie wyskoczy.
Ja jestem dopiero w drugim trymestrze ciąży i lubię korzystać z tej poduszki- nie tylko jako element do spania, ale także jak poduszka zwinięta pod plecy,wtedy ułatwia przy siedzeniu, jako stoliczek na laptopa,by nie trzymać go przy samym brzuchu, oraz pod nogi- bo nie oszukujmy się, ale w ciąży nogi jakoś same się rwą by leżały wyżej niż reszta ciała.
Końce poduszki są zaokrąglone dzięki temu możemy wygodnie ułożyć z jednej strony głowę, a drugi jej koniec możemy umieścić między kolanami.
 Cała budowa poduszki pozwala nam odciążyć kręgosłup i biodra!
Poduszka ta daje ogromne wsparcie naszemu całemu ciału, dzięki równej linni ułożenia, będziecie mogły się spokojnie wyspać.
Zdecydowanie w ostatnim trymestrze- będę z niej korzystać cały czas, bo brzuszek będzie rósł i rósł :)
Lecz nie mogę doczekać się gdy owinę się nim wokół talli, ułożę na nim córkę i będę ją karmić!

Poduszka- Allegro
Buciki-Allegro

Komentarze

  1. Zaluje, ze nie kupilam tej poduszki bedac w ciazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna !


    ____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNY POST CZEKAM NA MALUSZKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba zamówię na 3 trymestr :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten brzuszek piekny :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za podzielenie się z informacjami, które są bardzo przydatne, zwłaszcza mnie jest w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  7. Też korzystałam z takiej poduszki w ciąży :-) Bardzo przydatna rzecz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie słodziutkie malutkie buciki! :D *.*
    Mój blog♥
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more success
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fajnie,ze jesteś w ciąży ale ciągle posty o tym. Co zdjęcie na instagramie to wszystko ciąża ciąża jakie butelki jakie pieluchy jakie pampersy jakie smoczki jakie łóżeczko to już jest trochę śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku tak długo nie było mnie u ciebie na blogu i dowiaduje sie że jestes w ciąży! Gratulacje :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu