Przejdź do głównej zawartości

Będziemy mieli córeczkę!!- naszą LILLI.

Jak nic to będzie syn...nie nie nie to będzie córka! Dziewczynki zabierają urodę. Rodzina, znajomi-każdy strzelał i twierdził co to będzie. U męża w rodzinie sądzili, że syn. U mnie zaś córka. Dla nas najważniejsze było i jest to, żeby dziecko się prawidłowo rozwijało,a później urodziło się całe i zdrowe. To jest najważniejsze...

To cudowne uczucie kiedy siedzisz w kolejce na wizytę, a lekarz ma wykonać Ci za moment badanie USG. Jesteś zestresowana, z tego powodu jest Ci gorąco, myślisz i nie wiesz, czego się tam dowiesz.
Jedni chcą syna- inni córkę wiadomo. Leżysz, lekarz pokazuje Ci dzidzię , poszczególne części ciała. Lewa stópka, prawa stópka, główka, rączka, paluszki..O jakie długie nogi będzie mieć bąbelek. 
A za moment mówi jesteście Państwo gotowi dowiedzieć się kto zamieszkuje ten brzuch? Byłam przekonana, że powie synn...' będą Państwo mieli dziewczynkę-gratulacje!' 
Radość która towarzyszyła w tamtym momencie była nie do opisania. Rozpierająca duma, szczęście,  miłość i łzy napływające do oczu. Ahh najważniejsze, że jest zdrowa!  

Nasza,mała, kochana, córeczka- LILLI. 
















Komentarze

  1. U mnie też wszyscy mówili, nawet pewni byli, że będzie syn. No i urodziła się córeczka :)
    Gratuluję raz jeszcze i życzę zdrówka dla Mamy i dla Lili :)

    PS Piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Srasz tym jakby to nie wiadomo co było. Dziecko i juz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie może być to tylko dziecko, Dla mnie jest to wielki cud!którym mogę się chwalić i radować.

      Usuń
  3. Trochę źle napisane aby
    " urodziła się całą i zdrowa " dzieci rodzą się całe ;) to tak z grzeczności nie złośliwie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córeczka też będzie miała na imię Lili ;)
    Pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prztyłaś ciąża Ci służy dobrze wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mozesz powiedzieć na co masz ochotę a czego nie tolerowaliś? my byliśmy w 12tygodniu lekarz nam powiedział na badaniu prenatalnym ze to dziewczynka na 95% byliśmy wczoraj i powiedział inny ze dla niego chłopak .. A to 16tydzien mam nadzieje ze sie pomylił bo juz sie nastawiłam na dziewczynkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od początku nie toleruję mięsa, nabiału.Dopiero teraz w 21tc zaczełam jeść warzywa i owoce.Przez 4 miesiące praktycznie nie jadłam nic z powodu wielkich nudności i wymiotów.Na 1 prenatalnym na 98% powiedział,że będzie dziewczynka i mój lekarz nigdy się nie myli :p

      Usuń
  7. Hello from Spain: congratulations. A baby is a lovely moment. You are very pretty. Lovely pics, keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję szczęścia i dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana pięknie wyglądasz <3
    piękne imię wybraliście dla małej ;)
    Pozdrawiam i zdrówka dla Was ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę się mąż wcześniej pochwalił na fb pisząc "księżniczki" :P Ale i tak radość wasza jest najważniejsza. Gratulacje dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjecia :D i wielkie gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też córeczka. ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ! Masz przepiękną sukienkę na sobie. Gdzie kupiłaś rajstopy ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro