Przejdź do głównej zawartości

TWERK IT - 6 dni do ślubu.

Spontaniczna wyprawa- pewnie to nasza ostatnia jako narzeczeni. Niezmiernie się cieszymy, że to już za 6 dni.  Praktycznie wszystko mamy już dopięte na ostatni guzik. Jedynie nie wiemy, co będzie z pogodą.. ale mamy nadzieję, że będzie możliwa.
Lubimy podróże, nie możemy doczekać się naszej wyprawy po ślubie:) Musze Wam powiedzieć- że nie wybieramy się zagranicę! O nie! Polska jest piękna-więc pierwszy krok POLSKA.
Strój dnia to: Krótki top, jeansowe szorty( i gruby brzuch na wierzchu- a co! tak mi narzeczony dogadza nie będę go chować- kiedyś zgubię, biegając za dziećmi:P) i czerwone szpilki tylko i wyłącznie do zdjęć. Bo przecież nie katowałabym się w nich cały dzień. Nic specjalnego, ale prosiliście o nową stylówkę.


Top,Szorty- H&M
Szpilki- Sklep internetowy








Komentarze

  1. nic tylko pozazdrościć takiej figury!

    ______________________
    fashion - blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U Was 6 dni a u nas 49 ♥ Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że jesteś mega szczęśliwa! Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. my też swoją podróż poślubną spędziliśmy w Polsce! wybraliśmy się na Mazury i też było pięknie :) Wszystkiego dobrego, słońca przede wszystkim.... p.s. chciałabym taki gruby brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też podróż poślubną spędziliśmy w Polsce- pojechaliśmy pod namiot w Pieniny i to pięknie:)

      Usuń
  6. Fajnie wyglądasz ;) świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówcie piękną pogodę bo my też mamy ślub za 6 dni- już praktycznie 5 :P :)

    yves

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkego dobrego :)


    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a u mnie... jakoś 2 tyg do ślubu ;) wczoraj miałam fryzurę i makijaż próbny możesz oblookać na moim blogu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Wam szczęścia i mam nadzieję, że wesele będzie wymarzone! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bez szpilek zdecydowanie lepiej ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia! No i figurka przyszłej panny młodej świetna. Życzę przepięknego dnia i oczywiście żeby pogoda była możliwa :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w jakiej sali ślub? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakiej sali wesele*? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie :) Ile można gadać w kółko o tym, że wychodzisz za mąż? Zachowujesz się tak, jak by to było nie wiem co. Wcześniej dodawałaś normalne posty modowe a teraz za każdym razem tylko ślub i ślub. Masakra.. ;/ Już chyba wszyscy wiedzą, że wychodzisz za mąż, to już skończ pisać o tym, bo aż żal

    OdpowiedzUsuń
  16. Na weekend zapowiadają piękną pogodę więc będzie super! Kochana gdzie Ty masz gruby brzuch ? Ja bym się dała pokroić za taki!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://szalbynight.blogspot.com/
    Wpadnij w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ein toller und sexy Blog!!!!
    LG
    SatinSissy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ein toller Blog!
    Sehr sexy!
    LG
    SatinSissy

    OdpowiedzUsuń
  20. myślę o Tobie... czy teraz jesteś u fryzjera czy juz makijaż :) ... jejku... za tydzień ja... ale pogodę masz aż za piekną :) ale w kościele powinno być chłodniej :) trzymam kciukaski by wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też w sobote myślałam o Tobie. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, kochana:*

      Usuń
  21. Kobieto jakie ty masz nogi cudowne o matko <3
    Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro