Przejdź do głównej zawartości

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY !

Kochani! Witam Was z nową wiosenną stylizacją.
Zestaw z wykorzystaniem mojej ulubionej kombinacji kolorystycznej, czyli : szarość, róż i czerń ( no jeszcze biel bym tu gdzieś wcisnęła, ale to innym razem ).
W pierwszy dzień wiosny z narzeczonym wybraliśmy się na przejażdżkę samochodową w nieznane regiony ,a następnie na długi spacer po lesie. Spacerowaliśmy, podziwialiśmy jak wszystko budzi się do życia. Napotkaliśmy na swojej drodze dwie wiewiórki, mnóstwo śpiewających ptaków i piękne słońce! 
Teraz tylko czekamy, aż pogoda znów będzie piękna i ruszamy dalej zwiedzać i odpoczywać, a przy okazji robić dużo pamiątkowych zdjęć :) 
Bo przecież najlepszą pamiątką są zdjęcia! 










Komentarze

  1. Very pretty skirt :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka świetna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cute look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetna stylizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! :) Uwielbiam tę porę roku <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w 100% :) Najlepszą pamiątką są zdjęcia :)
    Pięknie wyglądasz i do tego masz super buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Those shorts look so cute..And they shout spring :)

    Jenny’s Bicycle-Indian Fashion Blog!!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, nadal zachwycam się kolorem włosów z tego okresu :
    http://hardcandyyyy.blogspot.com/2013/11/sporty-style.html
    pisałaś gdzieś, że to był garnier 7.0, tylko z tego linka? http://www.extramarket.home.pl/Aneta/Sonia/gcs7.jpg ??
    bo jest kilka rodzajów farb z garniera :)
    bardzo proszę o odpowiedź, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie to nie jest ten garnier, tamten był ' naturalny blond' ale w moim rossmanie już dawno go nie ma, to chyba wersja limitowana była.

      Usuń
  11. Great look! Love your skirt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigan jest świetny!!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie dopasowne do sylwetki :) dobrze wygladasz ! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba wszystkich tak cieszy wiosna ja od paru słonecznych dni chodzę jak nakręcona :)
    Co do Twojej stylizacji jest bardzo dziewczęca iii...wiosenna:) Spódnica z całego zestawu najbardziej mi się podoba chętnie kupiłabym taką w bieli bądź czerni.

    Pozdrawiam ! :)
    http://mixfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetnie połączenie ta luźna bluzka idealnie wyglada z tą spódniczką bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta spódnica jest prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna spódniczka i ten sweterek, zakochałam się ! <3
    Wiem, że planujesz swój ślub, zerknij więc na mojego bloga ślubnego http://bride-upthecreek.blog.pl/
    Nie jest to jeszcze w pełni zapisany blog, dopiero zaczynam, ale może znajdziesz dla siebie i Narzeczonego coś co pomoże Wam w przygotowaniach do ślubu :)
    Zapraszam również inne Przyszłe Panny Młode!
    Pozdrawiam, BrideUpTheCreek

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so pretty dear! Love your skirt! ♡

    Isa M., Tic Tac Living

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie ze nie odpisujesz na zadne komentarze, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  20. Zauważyłaś może że ktoś podszywa się pod Ciebie na instagramie? Cholernie mnie to wkurzyło co za ludzie… Ile zdjęć Twoich "ukradła". Najbardziej mnie zirytowało foto ze sklepu jak perfidnie kłamiąc napisała że czeka na siostrę robiąc sobie selfie…. Żenada. Zareaguj! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, wiele osób mi o tym napisało, ja sama osobiście nie mogłam tego zobaczyć bo mnie zablokowała.. wszyscy ją zgłaszają , perfidna dziewucha! Niech zajmie się swoim życiem!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…