Przejdź do głównej zawartości

WESOŁYCH ŚWIĄT/ NEW HAIR

Witajcie! Jak tam u Was wygląda przedświąteczny czas??? 
U mnie zrobiło się bardzo świątecznie, choinka w salonie ubrana, porządki zrobione, zapach z kuchni pięknie unosi się w powietrzu, prezenty kupione więc pora na spakowanie ich !
Przy pakowaniu prezentów unosił się w powietrzu piękny zapach z zapachowej świeczki w świątecznym klimacie. Nie mogło zabraknąć też smakołyków, oraz mojego małego pomocnika. Paris to mój kompan, jest suczką-moją suczką. Jest wierna mi jak na psiaka przystało. Zrobi dla mnie wszystko- mimo tego, że nie jest człowiekiem. To prawdziwy przyjaciel! 

Nie ma lepszego przyjaciela dla człowieka od Psa! 






















Taaaak. Pewnie zauważyliście, że coś się w moim wyglądzie zmieniło. A raczej kolor włosów.
Hm ,była to dość spontaniczna decyzja. Promocja farby w rossmanie, podkusiła mnie i mojego narzeczonego na mały eksperyment. A więc taadaam ! Jestem brunetką !
Jak się z tym czuję? A powiem, Wam że dobrze. Odmłodziłam się o 7 lat (tak mniej wiecej wyglądałam tyle lat temu, gdy miałam naturalny kolor włosów)
Jak długo tak wytrzymam ? Sama nie wiem, ale do blondu na pewno wrócę.



A tymczasem uciekam, przygotowywać się do jutrzejszego dnia. 

A Wam życzę, aby tegoroczne Święta Bożego Narodzenia były wyjątkowe.
..Wybaczajcie, zapominajcie o tym co złe, na rzecz tego, co jest dobre.
Wyciszcie się i nacieszcie się rodzinnym gronem.
Nie bójcie się sięgać po marzenia, bo właśnie po to będzie kolejny rok.
Rodzinnych i radosnych świąt dla Wszystkich !

Komentarze

  1. ale słodko!
    Wesołych Świąt!

    _____________________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt.
    Przepięknie wyglądasz. A piesek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego uzywasz eyelinera ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Tobie również wszystkiego, co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. niezbyt pasuje do Ciebie ten kolor włosów, szczerze mówiąc..

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana na plus! Jak dla mnie o wiele lepiej Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pasuje Ci ten kolor, w blondzie wygladalas troche tanio, teraz jest duzo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można wiedzieć co studiujesz albo gdzie pracujesz ?;))

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! :)
    zdjęcia przeurocze!!

    wesołych świąt i wielu cudownych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia :)
    ładnie ci w tym kolorze.
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej! Tak ładnie było ci w blondzie 😃 pomimo to i tak jesteś śliczna! Ale domowe eksperymenty z farbami mogą się skończyć zielonkawym kolorem! Bo nie zapigmentowalas ich :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej! Tak ładnie było ci w blondzie 😃 pomimo to i tak jesteś śliczna! Ale domowe eksperymenty z farbami mogą się skończyć zielonkawym kolorem! Bo nie zapigmentowalas ich :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie ci w tym kolorze, wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówić bardziej podobałaś mi się w tamtym kolorze , ale jak kto woli :)

    Wesołych Świąt :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zmiana na prawdę na mega wielki plus! :) Super wyglądasz w tym kolorze :) a piesek słodziak mały :)
    Kochana również Ci życzę spokojnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnemu we wszystkim ładnie, ale moim zdaniem wcale się nie odmłodziłaś - wręcz przeciwnie, ciemny kolor zawsze postarza, blond z kolei odmładza. Wyglądasz teraz dojrzalej, gdzieś bliżej trzydziestki, a o ile dobrze kojarzę masz lat 20. Ale poza tym jestem pod wrażeniem pozytywnej zmiany w stylizacjach - są coraz bardziej przemyślane i dobrane do sylwetki. Wszystkiego dobrego i mnóstwa pomysłów na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zdjęcia Zapraszam na nowy, wigilijny post ♥ Życzę spokojnego Bożego Narodzenia i odpoczynku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. O wiele lepiej Ci w tym kolorze, nie zmieniaj go, wyglądasz naprawdę fantastycznie! W blondzie wyglądałaś jak słodka dziewczyneczka - głupia blondi, a teraz? Prawdziwa kobieta z klasą! Fenomenalnie! Pozdrawiam serdecznie i Wesołych świąt dla Ciebie i rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziak :) Zgadzam się pies to najlepszy przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem szczerze, że o wiele lepiej wyglądasz w brązie! Pasuje Ci ten kolor :)
    Ale śliczny piesio ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Lepiej było w blondzie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiśz post żeby pokazać co dostłaś na święta i jak wyglądałaś?

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał bardzo fajnie dobrze ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  25. pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro