Przejdź do głównej zawartości

PIERWSZY ŚNIEG / OOTD

Święta, święta i po świętach. Każdy z nas pewnie zjadł stanowczo za dużo mięska, rybek, pierogów i słodkich ciast.. bynajmniej ja. Teraz mogę to odchorować. Mimo tego, że dopadła mnie choroba- to muszę Wam powiedzieć, że to były najlepsze święta w moim życiu (dotychczas).
Spędziłam je w gronie dwóch najlepszych rodzin jakie tylko mogłabym sobie wymarzyć.
Babcie mojego narzeczonego nazywają mnie nawet już swoją wnuczką, czyż to nie jest urocze??  Ja jestem zauroczona!
Początkowo myślałam, że spędzanie świąt na dwa różne domy/rodziny jest nie realne, na pewno nam się nie uda- a jednak udało się i jestem szczęśliwa. 
Zjadłam o dużo za dużo, a teraz pora to spalić ! Do Ślubu zostało już tylko.. 5 miesięcy i dwa tygodnie!

Mam nadzieję, że jeszcze macie chęci do czytania, bo teraz przyszedł czas na coś z dzisiaj..

Ostatni raz gdy pisałam do Was, nawet nie śmiałabym pomyśleć o tym, że za dwa dni spojrzę w okno i zobaczę padający śnieg..
A jednak! W Boże Narodzenie około godziny 20stej, dzieci zaczęły krzyczeć spójrzcie w okno.. A tutaj śnieg... wybiegliśmy więc przed blok ulepić pierwszego bałwana w tym roku !
Była świetna zabawa o taak. 
Dziś zaś z narzeczonym postanowiłam wybrać się na niedzielny spacer, wyszło z tego kilka zdjęć mojego zestawu, ale głównie podoba mi się na nich biały krajobraz ! 
Który świetnie komponuje się z moim ubiorem.









Komentarze

  1. Świetnie Ci w nowym kolorku i mega zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. w blondzie wyglądałaś o wiele korzystniej, ten zaś jest fajnym kontrastem do ubrań i śniegu. Ale wróć do blondu, ciuchy jak najbardziej na + coraz lepiej je dobierasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Planujesz wrócić do blondu? Nie spłukuje Ci sie ten ciemny? 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planuję wrócić do blondu. Jak widać, to spłukuje się, w końcu nie jest tak czarno :)

      Usuń
  4. Wow, you look amazing : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bordowy płaszczyk na tle śniego wygląda idealnie jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Idealnie pasuje do widoku ośnieżonego lasu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE ZIMOWE ZDJĘCIA!! I ABSOLUTNIE GENIALNY KOLOR WŁOSÓW!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita sceneria :) I fajny look :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw !
    piękne są te rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz świetnie a zima za Tobą jest wspaniała !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, cudowny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też Święta spędzałam na dwie rodziny, u swojej i Narzeczonego i tak, da się, dla mnie to normalne. ;) Co do Świąt, dla mnie i mojej rodziny były to najgorsze Święta, niestety pełne smutku i płaczu..
    Do naszego ślubu zostało niecałe 7 msc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja !
    U mnie na blogu propozycja stylizacji na sylwestra, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny burgundowy płaszcz, świetna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kolorki <3 Świetna czapeczka i płaszczyk Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolor płaszczyka , bardzo mi się podoba zresztą jak cała stylizacja :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie, w tej zimowej gamie kolorów nawet ciemne włosy prezentują się lepiej. Jedna uwaga: słowo "bynajmniej" oznacza co innego niż "przynajmniej" - tu powinnaś użyć "przynajmniej".

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow pierw Gratulacje, szczescia na nowej drodze zycia, i oczywiscie duzo milosci z ukochanym! Jak slodko!!!
    Sliczne wygladasz, bardzo swiatecznie! Buciki masz bardzo stylowe, dlugo sie zastanawialam nad zakupem podobnych, ale "ala timberlandy" zwyciezyly :P
    Sweterek bardzo rzuca sie w oczy, byle zawsze byl taki bialy!

    Serdecznie zapraszam do siebie :)
    Wesolych Swiat i szczesliwego nowego roku !!!

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwy zimowy raj!!

    Boski plaszcz!!

    xxo
    @addictionfix

    OdpowiedzUsuń
  21. W blondzie lepiej ale ciemne włosy wydają się być o wiele zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro