Przejdź do głównej zawartości

Beige Lapel Long Sleeve Zipper Wool Coat

Zimno czuć już w powietrzu. Niestety o chodzeniu w cienkich swetrach możemy zapomnieć. Przyszedł czas na kurtki, płaszcze i kożuchy.
Dziś w roli głównej nowy, jasny kożuszek  Zamówiłam go tutaj.
Mam już kilka tego typu kożuszków i wszystkie są za grube, chciałam coś przejściowego, cieplejszego na jesień. Pasującego do białych spodni, mojego ulubionego, czarnego worka :)
Cały zestaw pozostawiony w kolorystyce beżu, bieli, czerni i akcentu zieleni na chuście. 

Lubicie takie kożuszki??

Kożuszek- TUTAJ Spodnie-Bershka Torba-Sinsay Buty-H&M





Komentarze

  1. najlepiej wyglądasz w tak jasnych lookach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kożuszek, w jakim rozmiarze masz go na sobie?

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie sety!

    ______________________________________________
    listopadowe łupy ciuszkowe!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Kochana, Ty we wszystkim wyglądasz idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :) a zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny masz ten kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love your coat
    great look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba Twój najlepszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowe buty, całosć bardzo fajna xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero tutaj trafilam;) jaka farba farbowalas wlsoy w 2012 r ? Wtedy mialas takie jasniutkie,super.Teraz te swietnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy chodziłam do fryzjerki i nakładała mi tylko sam rozjaśniacz

      Usuń
  11. Jesteś meeega zgrabna!!! ♥ Świetnie wyglądasz, lubię stylizacje z białymi spodniami, a Ty w tych wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik