Przejdź do głównej zawartości

First in September

Dzień Dobry 1 września! 
Nie wiem jak Wy, ale ja poczułam już jesień. Choć wczorajsza niedziela należała do dość ciepłej, to pogoda płatała troszkę figle, ale to nie popsuło naszych planów.
Wraz z narzeczonym postanowiliśmy to wykorzystać i pospacerować po mieście, posiedzieć na ławkach, zjeść gofry, a wieczorem odpocząć na kocu, przy stawie spoglądając w piękny,błyszczący księżyc.
Ubrana byłam w bordową, rozkloszowaną sukienkę. Do niej nałożyłam czarną kurtkę,buty oraz torebkę i pasek w tym samym kolorze.

Jak Wam się podoba dzisiejszy zestaw?

Kurtka- Priv Sklep Buty-Choies













Komentarze

  1. genialny styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing outfit !
    Your dress is cute :)

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i super zdjęcia,te ostatnie mają taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! buty są obłędne ;) obserwuję! a kurtka z poprzedniego posta jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna sukienka, swietnie wyszłas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: great photos. Fabulous boots. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu ale masz cudną sukienkę :D
    z tą kurteczką wyglądasz bosko :D


    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym zestawie wyglądasz niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna jest ta sukieneczka i kolor bordo coraz bardziej mi się podoba :)

    z wielką chęcią dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skad torebka? genialna ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik