Przejdź do głównej zawartości

Sukienka w kwiaty

Kwiatowe wzory powracają każdego roku.To jeden najgorętszy hit każdego lata,także i tego !Występują na bluzkach,sukienkach,torebkach,spodniach,spódniczkach a nawet butach.Ten niezwykle uroczy motyw idealnie współgra z letnią aurą. Nic zatem dziwnego, że wielokolorowe kwiaty pojawiły się nie tylko na ubraniach, ale również na wszelkiego rodzaju akcesoriach. Zwiewne bluzki oraz sukienki ozdobione tego typu wzorem dodają kobiecości. 
Dlatego ja dziś mam dla Was zestaw z sukienka w kwiaty (troszeczkę inna niż te wszystkie sieciówkowe) obojętnie czy założymy do niej płaskie sandały ,czy obcasy to i tak wygląda świetnie. Ja postawiłam na obcasy.

Jak Wam się podoba?:)





Komentarze

  1. ale piękne ombre!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno jesteś bardzo zgrabna !

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz i te Twoje nieziemskie ,długie nogi robią wielką furorę .Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pieknie, cudowna sukienka i twoja piękna sylwetka

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest na prawdę piękna i te Twoje śliczne nozki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ćwiczysz coś na nogi ,że są tak zgrabne??

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd masz tyle pieniędzy?? na te rzeczy super

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka piękna ,seksowna kobietka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę Twojemu narzeczonemu takiej zgrabnej i pięknej kobiety.Trzymajcie się.Dużo Szczęścia dla Was

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jaka zgrabniutka

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć karolina.szperając na allegro trafiłam na takie cos, jesteś w to zaangazowana?bo może ktoś tobie ukradł zdjecie, zobacz sobie - http://allegro.pl/koszulka-t-shirt-100-bawelna-bawelniana-kolory-i4293898783.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro