Przejdź do głównej zawartości

Marry Me ?

Rzadko dodaję posty dotyczące mojego życia ,tak wiem że taka kategoria miała się pojawić lecz jakoś nie mogłam się do niej zabrać. Wiem ,że jest wielu z Was których to interesuje ,lubicie poznawać ludzi nie tylko w stylizacjach ,ale w zwyczajnych sytuacjach.
Dlatego też postaram się to naprawić. 

Wczorajszo -dzisiejszy dzień zmienił moje życie o kilkanaście stopni .Jestem tak szczęśliwa♥ ,że chcę się tym szczęściem podzielić  ze wszystkimi. Lubię swoich czytelników tych regularnych i tych nowych ,dlatego musicie o tym wiedzieć..

Przyjęłam oświadczyny od Mojego Ukochanego ,nad jeziorem♥ ♥ !  Nie spodziewałam się,że jest to tak cudowne uczucie .Mam motylki w brzuchu..czuję się świetnie i nie dowierzam ,że to spotkało mnie..
Zrobił to w taki sposób o jakim mogłam tylko pośnić  ..umocniło mnie to wszystko w wierze,że miłość jest piękna ♥ ♥ 
Wiadomo czasami w związkach są kłótnie,nawet łzy ,bo nie zawsze bywa kolorowo ,lecz to wszystko jest potrzebne aby dotrzeć do takich momentów jak ten .




Komentarze

  1. wow jestem pod wrażeniem ,piękne zdjęcia ,cudowne ujęcia i śliczni Wy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Miłości dużo życzę :-) Mój luby (dziś już mąż) oświadczył mi się nad morzem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh, wczoraj minęło nam 2 lata i 8 miesięcy od tego dnia ;))) także doskonale rozumiem, co czujesz. życzę dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Szczęścia kochani :)
    Dokładnie, żeby dojść do takich momentów trzeba dużo przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!!!
    znam to uczucie,choć było kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Ładnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba lubicie się całować?? Szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudowne zdjęcia, dużo szczęścia no i gratulacje ! Narzeczeństwo to piękna sprawa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cool!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. to ile wy juz lat razem?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie Twoim a raczej Waszym szczęściem :-) gratulacje:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. przeslodko :) szczescia Wam zycze! ja juz ze swoim chlopakiem 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: congratulations. Lovely couple. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny pierścionek :)
    cudowna z was para ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć takiego faceta! :) mało który wpadłby na tak wspaniały pomysł z miejscem i sposobem oświadczyn :) gratulacje Kochana! Dużo szczęścia i dalej tak cudownej Miłości!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaa Kochana :* Gratulacje dla WAS! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje gratulacje :) zdjecia super!

    OdpowiedzUsuń
  20. No gratulacje kochana, szczęścia życzę!!! :) Ja rok temu przeżywałam dokładnie to samo, niesamowite uczucie... :) Świetną parkę tworzycie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje! ;))
    ostatni wers całego tekstu jest wspaniały;)) dużo, dużo miłości..

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteście tacy cudowni :)
    Życzę szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo iż jestem Twoją nową czytelniczką, cieszę się Twoim szczęściem. Gratuluję oczywiście i życzę samych szczęśliwych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jak uroczo :)
    gratuluję i życzę szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo Wam gratuluję i życzę co najmniej kolejnych 80 lat w szczęściu i miłości :))

    ps.kiedyś tam będzie mieć piękne dzieci i tego Wam również życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo szczęścia, chociaż jak widzę to go nie brakuję :) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Pięknie wyglądałaś!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. zajebisty narzyczony

    OdpowiedzUsuń
  30. widziałam Was dziś w galeri świetnie się prezentujecie w realu ! oboje bardzo stylowi ,Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje , chłopak sie postarał widac ze Cie kocha bp chcialo mu sie myslec jak tp zrobic by bylo oryginalnie i zeby byla szczesliwa i zapamietala tp na zawsze, ja tam w milosc nie wierze ale napewno istnieja wyjatki;)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje... ja również mam już na paluszku pierścionek... to wspaniałe uczucie... całuję mocno

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję ! :)
    szczęścia kochani :* :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super fotki :) Szczęścia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje serdecznie, i życze duuużo dużo szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…