Przejdź do głównej zawartości

Pudrowa Ramoneska &CELINE

Dzień Dobry Słonka! Wczoraj,wieczorem na FB zapowiedziałam dzisiejszy post.Hmm Dziś zamiast słonka pada duży deszcz-co niestety popsuło plany pewnie nie jednej osobie.Ja marzyłam dziś o wiosennym pikniku na kocu-skoro wczoraj każdy chodził w ramoneskach bądź krótkich rękawkach -to dzisiejszy piknik byłby pięknie rozpoczętym sezonem wiosennym-no ale poczekamy do poprawy pogody!
Jeśli przypatrzeć się wczorajszemu zestawowi ,to postawiłam na dziewczęcy strój.Czarną ramoneskę odwiesiłam głęboko w szafie,aby te bardziej dziewczęce wyszły na przód.
Pudrowa z ciekawie umieszczonymi suwakami skradła moje serce! Idealnie wygląda z jasnymi jak i z czarnymi ubraniami.
Połączyłam ją z dobrze Wam znaną pikowaną spódnicą,oraz bluzką CELINE -która w tej wersji osobiście bardziej mi się podoba. Buty,torebka i rajstopy również już były:)

Komu się podoba??

Ramoneska-VOTIC Bluzka-EMKA BUTIK Spódnica-BBNB

Komentarze

  1. genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna spódniczka i bluzka!
    świetne połączenie bardzo mi sie podoba ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz zjawiskowo <3
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz pieknie! Spodnica jest mega ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica ale masz nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica jest świetna! zazdroszczę nóg <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba, kurka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest:) Bardzo Ci pasuje :)

    Pozdrawiam

    http://blog-anaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, dziewczęcy set! Podobają mi się złote dodatki :-) Fakt, pogoda dzisiaj do bani...

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie :)
    u mnie też od kilku dni słonecznie było, a dziś od samego rana pada :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look, kolor ramoneski jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja :)
    http://fashion-madam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz w tej ramonesce, coś czuję że naszła mnie ochota na kolorową kurtkę...

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacja przemyslana - bardzo mi się podoba, a Ty prezentujesz się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ramoneska świetna! w ogóle całość super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny zestaw... śliczna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna kurtka! rajstopy świetnie podkreślają nogi

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta romaneska ;-) pięknie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. strasznie podoba mi się ta stylizacja i Twój makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się bardzo podoba :) Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy !

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylowka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie super.tylko brzydka spodnica

    OdpowiedzUsuń
  23. spódniczka! ;) ładne zlote dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio lubię wszystko co pikowane, dlatego bardzo spodobała mi się spódniczka. Do tego to połączenie ze złotym zegarkiem. Ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakaś Ty śliczna i wiosenna :) bajka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna spódniczka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie Karolcia! Fantastyczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko sliczne :)

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. gorgeous look!
    loving your jacket and skirt
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna kurtka:)

    www.cho-i-ne-czka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się bardzo podoba ta stylizacja!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! You look so beautiful dear and totally love your jacket ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz rewelacyjnie, całość bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ramoneska i spódniczka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja! :)
    Uwielbiam Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna ramoneska, ale jeszcze lepsza spódnica. Ogólnie śliczny zestaw !!!

    OdpowiedzUsuń
  37. zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś bardzo ładna -pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  40. super kurtka moze konkurs w którym bedzie mozna ją wygrac??

    OdpowiedzUsuń
  41. super ,każda Twoja stylówka pokazuje ,że lubisz to co robisz.Blogowanie jest Twoją pasją i z chęcią dzielisz się swoimi pomysłami

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz pięknie. Najbardziej zachwyciła mnie spódnica:)
    Co powiesz na wspólną obserwację?:)
    pozdrowienia :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczny look!!!!!!!!!!! zupełnie w moim stylu, śliczne! Obserwuje, bo warto! :) Super super blog!
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba :) Kurteczka ma świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz mega!!!! stylizacja jak nabardziej w moim typie ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi się podoba to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Totally HOT!!! You are Amazing doll!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog i zdjęcia..;)
    A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, zebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny outfit. :)
    Śliczna spódniczka. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie wygladasz !
    dziękuję za odwiedziny :)) pozdrawiam :*

    www.aliceFashion.pl


    OdpowiedzUsuń
  51. No dokładnie, większość z nas już pochowała wersje zimowe na dno szafy, a tu pogoda sprawiła nam psikusa... trzeba było wyciągnąć znów kurtki zimowe :( buuu.... :/ Świetnie, że wcyiągnęłaś tą pudrową ramoneskę, bo aż grzechem byłoby aby wciąż wisiała w szafie :) Na pewno super też wygląda w wersji krótszej. bo mam podobną, też odpinaną na ramek, by ją skrócić :) Gorąco Cię pozdrawiam Karola:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowite jak wiele świetnych blogów można przeoczyć przez to, że blogosfera jest tak rozległa !
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam- inspirujesz :-)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne wyglądasz, w ogóle cała jesteś piękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. pewnie to pytanie było setki razy, ale trudno.. Proszę kochana powiedz skąd masz te okularki? W większości Twoich postów masz je na nosie, są super. Są jeszcze gdzieś dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://mystersdaria.blogspot.com/?m=0
    +Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna spódniczka i szpilki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. super! Przepiekne zdjęcia, a Twoja uroda powala!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. cudnie :-) bardzo podoba mi się i bluzeczka i kurteczka i spodnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. ale masz piękne długie nogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne masz oczka *.*
    http://vleksvndrv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Przypominasz mi Jessice Mercedes :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Mama w adidasach.

Czesc kochani, przychodzę dziś do was z pierwszym lookiem po porodzie. Totalnie na sportowo,a dlaczego? Wychodząc na spacer z trzy tygodniowym noworodkiem oznacza jedno- wygodne buty, tak wygodne buty to podstawa. Z maleństwem trzeba spacerować przynajmniej godzinę, a odciski na stopach jakie można sobie narobić mając nie wygodne obuwie ,zaliczają się raczej do mało przyjemnych. Tak wiec podstawa sa buty, reszta jest mniej ważna. Ja postawiłam na biale adidasy, obuwie sportowe . Lekkie i ladne. Ogolnie nie jestem fanka sportowych butow u kobiet,a moda ktora teraz nastala i naciska na takie buty mnie troche drazni,ale jeszcze na takie totalne zwyklaki moglam sobie pozwolic i nie zaluje, sa bardzo wygodne i smialo moge polecic je wszystkim mamuskom. Pasuja do spodni jak i sukienek- mozna z nimi konbinowac na rozne sposoby! Do tego neonowy krotki top i ogrodniczki i lecimy na spacer! Milego dnia.



Top- H&M Adidasy - Allegro Zegarek-Allegro