Przejdź do głównej zawartości

Pastelowe kolory po raz pierwszy

Dziś mam dla Was moją pierwszą propozycję na wiosnę .Stylizacja składa się z pastelowych kolorów. Lilia,mięta,biel i jeans to połączenie,które wyjątkowo mi przypadło do gustu .
Prawie wszystko,co mam na sobie jest nowością.Prócz naszyjnika,torebki i okularów:)
Mam nadzieję,że te połączenie które Wam proponuje przypadnie Wam do gustu :)
Czekam na komentarze ;)!

Marynarka-New look sweterek-FrontRowShop Spodnie-Allegro Szpilki-Boutique











Komentarze

  1. genialnie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. i właśnie w takich zestawach wyglądasz gwiazdorsko,częsciej się tak nuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw,idealnie dobrane kolory ,cudownie ,do tego ta woda w tle

    OdpowiedzUsuń
  4. uweilbiam pastele

    OdpowiedzUsuń
  5. w ostatnim poście wszsycy ,a raczej prawie wszyscy mieli rację ,piękniej Ci w pastelach

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna marynarka i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pastele podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. PasteLOVE <3 mojemu sercu najbliższa jest ta liliowa marynarka, cudeńko, dlatego to właśnie ona jest moją absolutną faworytką w tym zestawie! :) Przepięknie przywitałaś wiosnę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna marynarka - ma cudowny kolor ! Top i spodnie też są świetne ! Wyglądasz obłędnie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz jak z lat 90-TYCH :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie, marynara jest cudowna. Bardzo mi się podobają teraz takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasbz! bardzo pasuje ci ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie Ci w takich kolorkach:) lecz uwazam ze marynarka niekorzystnie poszerzyla Ci ramiona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w moim stylu, ale wyglądasz ślicznie : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosennie wyglądasz :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zestaw:) masz świetną marynarkę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny zestaw. Strasznie mi się podoba to zestawienie pastelowych kolorów. Piątka z plusem za wyczucie stylu :D
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. That blazer is amazing, such a beautiful colour!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Birmingham Catering Hire are pleased to announce the launch of their new website at www.birminghamcateringhire.com. After six months of development, and countless cups of coffee, the new website is finally live. This new site builds on the industry leading original site with the aim of an improved customer experience, better layout and increased functionality. Since its launch in 2011 Birmingham Catering Hire quickly established itself as the UK's leading online only catering and event hire store. As well as an improved website the new store also comes with an increased product range a whole new category in our specialized http://www.birminghamcateringhire.com/exhibition.html section, along with approximately 150 new products.
    New features and functionality is constantly being added. Soon you'll be able to amend your order online within 48 hours of your event, credit account facilities and also the ability to pay for your order in installments.
    To celebrate the launch we are offering 10% off all orders during March. Simply enter the code 'New Website' into your shopping cart for an immediate discount.

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, wiosna w pełni, bardzo mi się podobają te pastelowe klimaty :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  21. marynarka jest mega :) lubię wiosne za te pastelowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam taką samą torebeczkę tylko czarną:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie tak!
    żakiet jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
  24. żakiet wygląda jakbyś go pożyczyła od mamy lub babci w rozmiarze xxl. nie podoba mi się stylizacja ;\

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo jak wiosennie i lekko :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny look! ;) taki wiosenny, lekki i subtelny :)

    w wolnej chwili zapraszam: http://eleeyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne zestawienie kolorystyczne, idealnie do Ciebie pasuje :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja rewelacyjna, a w tych spodniach wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastycznie wszystko połączyłaś ! :* Chociaż nie jestem zwolenniczką takich butów, to w tym przypadku zmieniam zdanie :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja, tylko te spodnie wiszą jak na wieszaku, tragedia :( Wiem, ze to zamierzony cel, ale o wiele lepiej Ci w dopasowanych ciuchach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham pastele! Wygladasz fantastycznie! Marynarka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz, piękna marynara! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  34. spodnie super wyglądają,swietnie na prawdę nie rozumiem anonima wyżej co zazdrości pewnie zgrabnych nog:)

    OdpowiedzUsuń
  35. super połaczenie,czekam na dalsze propozycje które będziemy mogli wykorzystać w swoich ubiorach

    OdpowiedzUsuń
  36. Ladne zestawienie :) a te widoki:))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie. Marynarka to istne cudo, wyglądasz bardzo dziewczęco!
    Zapraszam do siebie :) www.iambeti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. na zdjęciu nr 5 wyglądasz jak Jessica Mercedes :) świetny set - zdecydowanie twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak jak lubię ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz, super dodatki! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…