Przejdź do głównej zawartości

beige cardigan


 Sroga zima... temperatura sporo na minusie utrzymuje się już któryś dzień..niestety,wiosny jeszcze nie widać choć.. słonko dało dziś popalić i w roli głównej wystąpiły dziś okulary..bo bez nich to ani rusz..Zestaw dość minimalistyczny.Klasyczny..Z dopełnieniem czerwonej kopertówki oraz złotej sowy ze sklepu Alefarcik . Mam nadzieję,że już niedługo będziemy mogli chodzić troszkę cieniej ubrani ,bo mam dość tego cebulkowatego looku :D
 


sowa - Alefarcik

Komentarze

  1. masz na sobie makijaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, zaczarował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny klasyczny look

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look, torbka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary fajne i fryzurka tez, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw!
    bardzo mi się podoba kardigan oraz dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz <3 Bardzo podoba mi się Twoja torebka ^.^

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, sweterek i kopertówka całkowicie mnie urzekły:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie. Mam nadzieje ,że wiosną będzie jeszcze i to jeszcze więcej zdjęć ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem za tym ,żebyś częściej robiła stylizacje i więcej tutaj dodawała-bo pomysł na siebie masz niezły!

      Usuń
    2. jeśli wszystko będzie szło po mojej myśli ,to będzie dużo stylizacji:) Pozdrawiam

      Usuń
  10. podoba mi się Twój unikalny styl,nie powtarzasz się z blogerkami,nie podążasz za nimi w 100% i to jest w Tobie fajne. Każdy nosi ćwieki i snackersy,a Ty zakładasz morelowy sweterek i skórzaną spódniczkę(ona też jest teraz modna,ale to trochę inaczej nosisz) podoba mi się to,że nie robisz tego tak jak inne,każdy blog to klon innego blogu,a tu oryginalność.A co do jakości zdjęc to trzymaj tak lub jeszcze lepiej,bo widać,że to lustrzankowe i milej się ogląda i nie używaj tego marnego panasonika? czy pentaxa .. nie pamiętam już,ale Trzymaj tak dalej i nie bądź jak inne blogerki ! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny sweter

    OdpowiedzUsuń
  12. o jej buty te<3 super blog

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek i naszyjnik są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie wyglądasz w tych odrostach <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki cudny sweterek! a fryzura <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny secik :) super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba kardigan i czerwona kopertówka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. I totally lovee your look, the bag is just amazing! :D

    http://rosee96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw,a Ty wyglądasz ślicznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. co ja bym dała za taką figurę!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw ....

    Kolory świetnie dopasowanie , do siebie i do ciebie.

    Kardigan i torebka świetne :)

    Pozdrowienia ...

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie ;0



    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM


    ZAPRASZAM :0)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw świetny, bardzo ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajną masz fryzurkę :3
    i ładną bransoletkę :3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się koczek i torebka - taki czerwony akcent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale oksy zarabiaste !! Tez juz mam dosc tej zimy az nie chce mi sie nigdzie wychodzic jak mam ttle warstw ubierac na siebie :-P

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeden z moich ulubionych zestawów :D lubię takie proste :D sweterek i legginsy mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kopertówka bardzo dobrze "ożywia" całość, fajny akcent w casualowej stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. set klasyczny.. ale Twoj uśmiech mnie powala na kolana, jest chyba najlepszym dodatkiem do cąłości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz niesamowite włosy, wiesz?:)
    super jest ta sówka:) i buty.

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zwykle wyglądasz cudownie ;)!
    świetne połączenie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. az mi sie zimno robi,jak pomysle ze mam wyjsc w samym sweterku na dwor!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. o mamo, dawno nie widziałam tak prostej, a jednocześnie tak ciekawej stylizacji. Baardzo mi się podoba, jestem na ogromne TAK.

    OdpowiedzUsuń
  34. U look very Chic..love all ur accessories
    xx

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny zestaw! włosy, usta, figura <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Gorgeous look! Love your boots!

    http://www.afterflats.com

    OdpowiedzUsuń
  37. that purse is really something..:D so bright and really easy to spot..:D

    join my giveaway:
    MsDressy $80 gift voucher giveaway

    xoxo
    http://anastasiagoenawan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardoz ładnie wyglądasz, tak glamur ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz ślicznie!super:)

    OdpowiedzUsuń
  40. zaglądam tu ciągle i ciągle mi mało,chcę częściej zdjęć -stylizacji i postów z życia ,myślę ,że wiele osób chce tego tak jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie pięknie pięknie!!! weź ty się zgłoś, teraz gdańska Matarnia szuka stylistki, to przecież jesteś do tego stworzona!!!!!!! :) wszystko jest przez fejsa, wystarczy dodać zdjęcie jakiegoś outfitu,a przecież masz tego TYYYLE!!! :> wszystko masz tutaj https://www.facebook.com/matarnia.parkhandlowy/app_238508789615616

    OdpowiedzUsuń
  42. dzieeekuje :) fajny kolor wlosow bardzo Ci w nim do twarzy :)
    zapraszam czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowny look!
    bransoletka-mistrz! tak samo jak włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz przeuroczo, ja zamieniłabym tylko dodatki ;). Sweterek jest boski!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny zestaw. ;] Jednak gdybym ja go miała na sobie zmieniłabym buty emu na workery. ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, rewelacja, cóż za fryzura! Wyglądasz jak gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię takie stylizacje... proste, wygodne ale jednocześnie mające w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam do obserwowania:

    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny naszyjnik *.* + obserwuję :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. woow ;D ale łądniee ;**


    http://fly-a-w-a-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny set ! :)
    a u mnie się na szczęście bardzo sprawdzają! :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie wyglądasz! Wszystko się tak fajnie komponuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale jestes cudowna :) Super masz włosy, swietny zestaw ! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się jest cudowna,w dodatku zaczęła coraz to lepiej blogować Tak Trzymaj Karolina!

      Usuń
  54. jak patrzę na Ciebie pojawia mi się uśmiech na Twarzy,wydaje mi się,że jesteś bardzo pozytywną osobą i nie da się z Tobą nudzić :) Super look,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz śliczny sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny zestaw! ;) Jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawa stylizacja, jak dla mnie oryginalna i w bardzo fajnym stylu :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny zestawik, sweterek jest super. Buciki w ogóle mega a czerwona torebka dodaje tego fajnego akcentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. fajny codzienny zestaw. czerwień świetnie dopełnia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super chic ! Love it !
    Would u like to follow each other ?

    xx.

    OdpowiedzUsuń
  62. super :)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny blog! *.*
    Jaka ładna ;d

    OdpowiedzUsuń
  64. a mi się najbardziej podoba upięcie Twoich włosów! takie inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. genialnie kochana, jak zawsze zaskakujesz
    pozdrawiam:*,OLA

    OdpowiedzUsuń
  66. super stylówka!!!i rewelacyjny blog :)
    Cieszę się bardzo ,że tu trafiłam :) już sobie obserwuję by nic mnie nie ominęło a Ciebie w wolnej chwili zapraszam, do siebie
    pozdrawiam
    ***

    OdpowiedzUsuń
  67. piekny look!
    a torebeczka dopełnia całość !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chudzinko wyglądasz rewelacyjnie. A fryzurka 1 klasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  70. absolutely loving the look!! so pretty!
    thanks for your visit...wanna follow girl?
    .My new leopard look post is up :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  72. wiosno przybywaj!
    świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  73. Super! Ale juz od samego początku śledzenia bloga widze cię w ciemnych włosach ......dodaloby ci to jeszcze wiecej klasy i tajemniczości ....nawet mozna by podkreślić jasny kolor cery i myśle ze ten kontrast uwydatnilby twoja urodę

    OdpowiedzUsuń
  74. wygladasz genialnie - i fryzura i ciuch i figurka - takze obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny zestaw. Fryzura genialna!

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny zestaw wszystko mi się podoba włosy również:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…