Przejdź do głównej zawartości

28.01.2008♥

Dzisiejszy post będzie poświęcony wczorajszemu dniu...28styczeń
to dla mnie magiczna data..dokładnie pięć♥lat temu (w 2008 roku) ,zgodziłam się zostać dziewczyną Marcina♥..minęło tyle lat,nawet nie wiem kiedy tak szybko to wszystko minęło.Przeżyliśmy wiele pięknych ,niezapomnianych chwil ,ale także jak każdy związek kłótnie, bez których byłoby po prostu nudno....Nasza miłość ciągle nabiera na siłach i jest coraz silniejsza .. Niby niemożliwe,ale jednak dzieje się..Idealna z Nas Para i serce o tym wie.Tyle dni, tyle dat.Tyle mamy wspólnych wspomnień..Mamy dużo wspólnych planów na przyszłość i teraz pozostaje nam je realizować... Jestem najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi,bo przy boku mam najcudowniejszego faceta jakiego znam♥♥♥! Bardzo dziękuję Ci za Wszystko Kochanie(wiem ,że to czytasz)Jesteś najwspanialszy♥i tylko Mój ♥

Zostałam obdarowana nową biżuterią,słodyczami ,ale i także bukietem pięknych róż ♥

 do zobaczenia w kolejnym poście,ze stylizacją :*

Komentarze

  1. Życzę Wam dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 lat? :O o kurczę to duży staż,życzę Ślubu jak najszybciej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ! miałaś 14 lat i nadal jesteście razem? to piękne, wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana z okazji tej pięknej daty,życzę Wam dużo wytrwałości i wyrozumiałości bo to najważniejsze:) Widać,że rocznica się udała,pasujecie do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szmat czasu ! :) i oby tak dalej :) samych pięknych chwil :*

    Szczęscia gołąbeczki , bardzo ładnie razem wygladacie !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Leci ten czas strasznie, ja z moim chłopakiem jestem ponad 2,5roku nawet nie wiem kiedy to zleciało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj ! i oby tak dalej ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. duuużo szczęcia, i oby tak dalej ! :D



    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    coosmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci w takim razie jeszcze kilkanaście kolejnych tak pięknych rocznic, a przede wszystkim dużo szczęścia i miłości! ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna para- piękny staż :) oby tak dalej :) wieeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeee szczęścia kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooooo super!!:) Gratulacje Kochani!! <3
    Ja ze swoim w kwietniu będę miała 4 :D a piątą już będziemy obchodzić jako ponad półroczne małżeństwo ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Dzięki za wsparcie :)
    Gratuluję, 5 lat to sporo czasu, ten czas ucieka nam bardzo szybko więc spieszmy się kochać.. super po prostu, życzę wam udanej rocznicy no i oczywiście dużo miłości i szczęścia :)
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam ponownie :)
    pa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę kolejnych 5 lat, a nawet więcej !

    Zapraszam !

    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę wytrwałości w kolejnych latach :*

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę wytrwałości :-)

    new post

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś 14 lat jak zaczęliście być razem? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna z Was para! świetnie razem wyglądacie :)
    życzę dużo miłości i szczęścia na dalsze lata ;*
    wszystkiego najlepszego kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę wytrwałości, szczęścia i duużo miłości ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. great
    wish you an amazing rest of the week <3
    xxx
    LOVE

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę życzyła Wam szczęścia bo jestem pewna, że macie go bardzo dużo. Życzę Wam za to wytrwałości i zrozumienia :* Śliczna z Was para. Ja ze swoim chłopakiem jestem dopiero 1,5roku w czerwcu będzie dwa lata :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje i szczęście życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęścia i miłości :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej jak zazdroszczę! Życzę Wam wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę! też chce mieć taki długi "staż" dostawać kwiaty! ah :)) szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!
    Ja też za niedługo będe miała 5 lat z moim! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięć lat...jeju, jednak istnieją młodzi ludzie, którzy umieją się związać na taką skalę! Życzę Wam wytrwałości, spełnienia we wszelkich marzeniach i planach, aby każdy kolejny dzień miał większą dawkę miłości:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy młody człowiek szuka przygód na jedną noc ;d albo bawi się w 'związki' trwające tydzień czy dwa ;)

      Usuń
  28. Piękne róże, życzę jeszcze więcej miłości:) A.

    OdpowiedzUsuń
  29. prześlicznie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę ci :) oczywiście szczescia :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Wam kolejnych pięknych lat razem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ah, piękna notka, zazdroszczę wytrwałości :) Pozdrawiam i niech miłość dalej kwitnie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziekuje za odwiefziny u mnie.
    Zycze Tobie, abys byla rowniez szczesliwa zona i matka;-)
    Fajna z Was para, duxzzzzo szczescia Kochani:-*

    OdpowiedzUsuń
  34. wytrwałości i jeszcze więcej miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję takiego pięknego stażu :)
    U mnie niedługo będą "dopiero" 2 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęśliwych kolejnych wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję :) ja ze swoim chłopakiem za 2 miesiące obchodzimy drugą rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jak cudownie:*
    zrozumienia i miłości życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluje w takim razie! :) i życzę duuuużo wytrwałości i zrozumienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog, trafiłam przypadkiem ale będę zaglądać. Obserwujemy? wpadnij do mnie może też Ci się spodoba!

    Pozdrawiam :*

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje, a ty co mu podarowałas?

    OdpowiedzUsuń
  42. gratulacje! nam w walentynki stukają 4 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oooo, gratulacje - 5 lat to nie byle co ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. tylko pozazdrościć ;) dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. o kurcze, ja ze swoim zaczęłam być jak miałam 16 i myślałam że to niewiele a Ty 14 i nadal zakochani :) cudnie i oby tak dalej! szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  46. jejuu jak duzo;)
    duzo milosci;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje gołąbeczki :*;))) oby już tak na zawsze pozostało! :-)

    Moje 5 lat będzie w maju również 28dnia;P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję i życzę jeszcze wielu pięknych chwil :) 11 stycznia minęło nam 3,5 roku, aż nie wierzę, że tak szybko! Czas pędzi do przodu jak szalony! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. kiedy slub???

    OdpowiedzUsuń
  50. kiedy slub?

    OdpowiedzUsuń
  51. Każda szczęśliwie zakochana Dziewczyna ma najwspanialszego Mężczyznę pod słońcem ;))
    Nam 30 stycznia stuknęła druga rocznica, a zdawałoby się jakby pare miesięcy.. Czas leci szybko, nim się obejrzymy będziemy parą staruszków trzymających się za ręce i patrzących sobie głęboko w oczy jakby się w sobie przed chwilą zakochali ;)

    szczęścia nie życzę, bo już macie ale przede wszystkim wytrwałości i zrozumienia w trudnych chwilach ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowymaja 01, 2013

    https://www.facebook.com/anna.logon?fref=ts

    ktoś próbuje się pod Ciebie podszyć : (

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik