Przejdź do głównej zawartości

Pompony na sukience.

Sukienki to najpiękniejszy element damskiej garderoby, zgodzicie się ze mną? Uwielbiam je nosić nie zależnie od pory roku, lecz lato wręcz aż nakazuje by je nosić :)
W dzisiejszym poście możecie zobaczyć jedną z moich nowych sukienek- która wtapia się w aktualne trendy. Różowa sukienka z pomponikami jest hitem tego sezonu. Jej luźny krój jest super na upał-gdyż nie przykleja się do naszego ciała. Płaskie buty czy jednak obcasy? Jedne i drugie do niej świetnie pasowały, lecz ja postawiłam na srebrne niskie obcasy.     Jak Wam się podobają sukienki z pomponami ?? 

SUKIENKA- HERE 
SZPIlKI- prezent









Komentarze

  1. Super. Dla mnie wygladasz rewelacyjnie, dobrze leży na Tobie ta sukienka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…