Przejdź do głównej zawartości

POMYSŁY NA PREZENT GWIAZDKOWY

Cześć Wszystkim. Dzisiaj mam dla Was post, w którym zaproponuję Wam swoje pomysły na prezenty gwiazdkowe dla bliskich.  Wiem, że co roku mamy ten sam problem.. co, komu kupić?! Dlatego dziś chciałabym i sobie i Wam ułatwić te zadanie. 

Zazwyczaj uważam, że dobrze jest kupić komuś coś, co sama ta osoba nigdy by sobie tego nie kupiła, bo po prostu za zwyczaj szkoda na nią pieniędzy, albo nigdy jakoś nie możemy na nią trafić.  Chociaż z drugiej strony jestem zdania, że prezenty też dobrze jak są praktyczne- wszystko zależy od charakteru tej osoby, której chcemy coś podarować. 

A więc zaczynamy..

Mężczyźni jak i my kobiety często mamy problem, co kupić żonie, mamie, siostrze, dziewczynie...  pierwszą moją propozycją są zapachowe świece YANKEE CANDLE .
Są najpopularniejszymi ostatnio świecami, które zachwyciły wiele osób na świecie. Lecz nie są tanie, nie każdy mógłby sobie sam pozwolić na taki zapach. Więc jeśli kobieta o której w danym momencie myślicie uwielbia świece, zapach roznoszący się w domu to zestaw tych świec byłby idealnym dla niej prezentem.

Kolejną propozycją jest....  mała, elegancka torebka. Która z nas by się nie ucieszyła z nowej torebki ? Chyba nie ma takiej pani, która pogardziłaby nowością. Czy jest to mama,czy siostra to każda lubi  mieć coś nowego do wyjścia. 
Ja mam dla Was propozycję jednego modelu, eleganckiej małej torebeczki na długim pasku.Zachowane są w stylu marynarskim, skórzane. Idealne na prezent .



 Torebki do nabycia tutaj.   Oczywiście koszt torebki jest dość duży i nie każdego może być stać na taki prezent, dlatego trzeba poszukać bo wiele sieciówek oferuje nam bardzo podobne modele w dużo tańszych cenach (100Pln)

Następna rzecz będzie idealna dla fanatyczek kosmetyków .   Wiele kobiet używa cieni do powiek, lubi malować i podkreślać oczy. Więc doskonałym rozwiązaniem będzie dla nich paletka cieni, najlepiej takie które są dobrze na-pigmentowane, oraz matowe.  Najnowszym hitem internetu jest paletka NAKED2 lub NAKED3 . Na pewno kobiety będą szczęśliwe z takiego zbioru ulubionych cieni w jednym miejscu.  Jeśli nie paletka to doskonałym pomysłem też będzie szminka w neutralnym kolorze, czy to czerwień czy też kolor nude. W Rossmanie na pewno znajdziemy coś z wyższej i tańszej pułki.



A jeśli mówimy o kosmetykach, to może i wspomnąć o perfumach ? 
Tego nigdy za wiele na kobiecej toaletce, najlepiej wybrać takie które już dana kobieta ma w swoim posiadaniu( będzie to bezpieczna opcja ), no chyba że używa i testuje różnych zapachów, wtedy też można powołać się o własny węch i wybrać coś w swoim zakresie cenowym. Lub podpytać kogoś kto może coś nam pomóc.






A może ciepłe kapcie??? No bo kto by się z nich nie cieszył ? To prezent który prędzej lub później każdy założy, a jeśli nie założy to psiak na pewno nimi się zajmie. Myślę, że mężczyźni znacznie częściej chodzą w kapciach, więc jest to doskonały prezent dla niej lub dla niego. 




Dla fanów zdjęć i spania ,doskonałym prezentem będzie poduszka ze zdjęciami na których będzie jego osoba i związane z nim rzeczy lub ludzie. 
`
Dla osób które lubią biżuterie-warto odwiedzić teraz przed świętami wszystkie sklepy internetowe z biżuterią - bo mają dużą promocję na zakupy ! -10 % 20 % itp .
Dla żony, dziewczyny czy przyjaciółki polecam naszyjnik, zaś dla mamy i babci może bransoletkę? Moja mama zdecydowanie ucieszyłaby się z cieniutkiej, złotej bransoletki. Bo w naszyjnikach nie chodzi:)

 I kolejny pomysł prezentu dla niej czy dla niego.  Zestaw skarpetek; jest to dość banalny prezent, ale dość przydatny. Tego nigdy za wiele. Przecież często szukamy dwóch jednakowych skarpet, a okazuje się że jedne są białe a drugie niebieskie.  Zdecydowanie możecie zaszaleć kupując zestaw elegancko zapakowany (tak jak na zdjęciach np.) lub skompletować sami i fajnie zapakować!

Super prezentem będzie też książka lub film. Wiele kobiet uwielbia dostawać nowe tomy ulubionych pisarzy, czy film na który chciały pójść do kina, a z jakichś tam powodów nie poszły. To także tyczy się mężczyzn i pewnie by zagłosowali tu i teraz, że poproszą jakiś sensacyjny lub dokumentalny film.

Jeśli mówimy o mężczyznach to wiadomo zestaw kosmetyków do pielęgnacji- sami tego raczej nie kupują i zazwyczaj czekają na takie okazje jak święta aż wszystkie kobiety z rodziny obdarują ich nowymi perfumami, żelami pod prysznic, piankami do golenia, po goleniu, itp itd.
Coś co mi się ostatnio bardzo podoba.. Skrzynka z czekoladowymi narzędziami. Jest to fajny prezent dla swojej sympatii . Każdy łasuch ucieszyłby się z tego prezentu, no i Ty będziesz zadowolona, że twój masterkowicz w tym roku nie marudzi na kolejną koszulę .
Jeśli wkurza Was drogie Panie to, że Wasi mężczyźni co chwilę podciągają spodnie. A wy na pytanie gdzie masz pasek, dostajecie odpowiedź nie wiem, chyba zgubiłem. To doskonały pomysł, aby zakupić pod choinkę nowy pasek! Najlepiej skórzany- gdy znów go zawieruszy,a Ty znajdziesz będziesz mogła dać mu lanie(haha) i już nigdy go nie zgubi. A tak poważnie to doskonała inwestycja na lata, będzie nosił nie tylko codziennie do jeansów i koszuli,ale także do eleganckiego garnituru na większe wyjście.
Jeszcze miało być coś przydatnego, co zawsze się przyda, więc komplet pościeli. Nie zważając czy ma to być prezent dla Mamy, Teściowej, Siostry, Brata czy żony to prezent który się nie zmarnuje, zostanie użyty -wiadomo w zależności dla kogo ma być taki wybieramy print. Mój przykład jest dla nastolatki, chłopaka, czy ciężarnej żony, która leży całymi dniami w łóżku.
Ps fajne pościele znajdziecie teraz w Jysk oraz HomeandYou .

Mam nadzieję, że post choć troszkę przypadł Wam do gustu i komuś się przyda.  Jeśli będą zainteresowani to przygotuję też post co pod choinkę dla dzieci:) Oczywiście wszystko zależy od Was.

Napiszcie w komentarzach, co wy najchętniej kupicie w tym roku swojej drugiej połówce, mamie, siostrze! :) Wymieniajmy się pomysłami .

Do następnego,

Komentarze

  1. Ochnikiem bym nie pogardził :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi sie podoba <3

    ______________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. która dziewczyna nie chciałaby dostać takich prezentów !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne pomysły na gwiazdkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :) Ja właśnie robię jeden z takich prezebtów, chcę kupić chłopakowi skórzany pasek Hilfigera

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy i książki to niezawodny prezent ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hello
    zapraszam do siebie na bloga ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie (trochę z innej beczki :) ). Oglądałam Twoje zdjęcia na instagramie i ciekawa jestem gdzie kupujesz takie śliczne stroje dla swojego pieska :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedne są szyte specjalnie dla niej inne w biedronce, dziecięcych sklepach z zabawkami;)

      Usuń
  9. Świetny post!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…