Przejdź do głównej zawartości

OLIWKOWY SZAL I SKÓRZANA RAMONESKA W STYLU BIKER

Tegoroczna zima pozwala nam na ubieranie się jak w jesień ! Naprawdę! Gruba ramoneska w stylu biker, spokojnie zastąpiła gruby płaszcz czy parkę. Do tego ciepły szal i można śmiało wyjść na zakupy, czy spotkanie z koleżanką.  Jak patrzę teraz na zdjęcia, to połączenie kolorystyczne, które założyłam z niechęcią ( szal jest w kolorze którego nie znosiłam..)wygląda rewelacyjnie! Chyba będę częściej sięgać po niego. Nie dość, że jest ciepły to i jak fajnie wygląda, zgodzicie się?????


KURTKA- HERE TOREBKA-MOHITO SUKIENKA-ZARA






Komentarze

  1. super wyglądasz, kurtka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, wyglądasz tu naprawdę baardzo dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze tą samą kurteczkę zamówiłam :D
    wygladasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 razy kupowałam już takie rajstopy i ani razu dnia nie przeżyły! xD więcej nie kupie :P ale wyglądają świetnie btw. Cały look jest fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. just .. wow! Perfect combo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! ;)
    Mi jednak chyba byłoby ciut za zimno w takim stroju mimo tej ciepłej zimy- jestem zmarzluchem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz, ładnie ci w takich włoskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylówka ! bardzo ładnie CI w tym kolorze włosów :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look :)

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny look !

    Obserwuje Twój blog od dawna i byłoby mi miło gdybyś również mnie zaobserwowała ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka super, ja niestety taka chorowita ze bym zmarzła:(
    ale look super:3
    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szal ma cudowny kolor, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne buty! Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    Zapraszam do siebie
    http://bonnifacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…