Przejdź do głównej zawartości

Black&White and Yellow

Po wczorajszej dość jasnej stylizacji,przyszedł czas na coś ciemniejszego. Jakiś czas temu zarzekałam sobie,że czarne ubrania i torebki schowam głęboko w szafy i wyjmę je dopiero na jesień..niestety,to silniejsze ode mnie . Postanowiłam ubrać maxi sukienkę ,którą zachwycałam się przez dobre pół roku .W połączeniu z żółtą torebką i naszyjnikiem z żółtym kamieniem wygląda super. Szkoda tylko,że nie znalazłam jeszcze fajnych żółtych szpilek pasujących do tej torebki..Ale i tak mi się podoba ,a Wam??

Życzę Wesołych Świąt:)


a tu zapraszam Was na wyprzedaż szafy

Sukienka-New Look Ramoneska-Priv sklep Torebka-Allegro Naszyjnik-Cruciverba Okulary-GIANTVINTAGE





Komentarze

  1. codziennie jesteś piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba w Tobie to ,że codziennie zakłądasz coś innego,a nie ciągle te pastele i pastele,albo codziennie jakieś neony :) lubię ludzi którzy podchodzą tak do mody jak Ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kobieta,brzydkie okulary ,brzydka sukienka,ale torebka,naszyjnik i usta miodzio

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w maxi sukienkach ,lepiej niż w krótkich mam wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś uroczą dziewczyną ,ale nie wiem po co nosisz te okulary są okropne

    OdpowiedzUsuń
  6. moze post o czyms innym niz stylizacja?ciekawa jestem jak mieszkasz,co codziennie robisz;) wydajesz się sympatyczną osóbką

    OdpowiedzUsuń
  7. wystaw jakieś rzeczy na sprzedaż czekamy

    OdpowiedzUsuń
  8. idealne połączenie,tylko zdjęcia trochę słabszej jakości mam wrażenie,albo to złe światło

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście preferuję ciemne i neutralne kolory, jednak Ciebie uwielbiam w jasnych, żywych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam torbę i okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torbaaa! jestem maniaczka toreb - taką chcę mieć w swojej szafie ! Cudowna ! Cała stylizacja jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty ! Świetna sukienka ! Wyglądasz bardzo ładnie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny zestaw :) Takiej stylizacji nie znajdziemy na każdym blogu, więc to jest fajne. Do maksi trzeba mieć zresztą odwagę i przede wszystkim odpowiednią ilość centymetrów wzwyż. Pozdrawiam serdecznie!

    Vanilla Madness Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tylko Ty nie możesz wytrzymać bez czerni! Ja bym tylko zakładała ubrania w tym kolorze
    Wygladasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No pieknie kochana!!! Torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow mega sukienka wyglądasz rewelacyjnie! Również wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, że wyciągnęłaś coś czarnego z szafy :) Czarnego nigdy dosyć jak mawiam ja:))
    Świetne zestawienie, nie jest nudne bo kolorowe dodatki rozweseliły całość.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super torebka ! Też chcę taką ! :) <3



    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit, love the pop of colour. I adore your bag and shoes.

    http://princessaudu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze to jakaś odmiana raz na jakiś czas wskoczyć w coś czarnego :) Świetna sukienka :) Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka elegancka i z gustem stylowka ,pieknie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo super look! Musze miec taka maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torebka :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. To moje ulubione połączenie kolorystyczne ! Fajnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastycznie - uwielbiam maxi <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych Świąt!!! cudnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała stylizacja ! Wyglądasz mega wiosennie :) Uwielbiam Twoje okulary i szpilki ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna sukienka, podoba mi się!
    a w połączeniu ze skórzaną ramoneską tworzy genialny zestaw!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. super :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zupełnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

On a sunny day walking across the bridge

Dzień dobry, godzina 8.00 a ja już na nogach ,wypoczęta,gotowa do pracy. Wczoraj na swoim ' fanpage ' dodałam zdjęcie... i jak mogliście zauważyć zaszła mała zmiana w moim wyglądzie..Początkowo miały pójść w ruch nożyczki,ale jednak wiem ile musiałam zapuszczać te włosy i z tego zrezygnowałam..z pomocą przyszła mi mama ,która pomogła mi podjąć decyzję i pofarbować włosy.Kolor miał wyjść ciemny,ciepły blond ,a na moich włosach wyszedł..sama nie umiem określić tego koloru,bo w każdym świetne wygląda całkiem inaczej. Zobaczymy jak długo taka pobędę. Przechodząc do stylizacji,to wczoraj postawiłam na dość elegancki zestaw.Klimat zdjęć mogliście już raz zobaczyć na moim blogu,ale tak mi się spodobało,że postanowiłam tam wrócić.Kolorystyka mojego zestawu jest pozostawiona w kolorach tegorocznej jesieni,czyli chodzi mi o kolor beżowy,czarny i bordowy. Czarny gorset ze złotym suwakiem ,bordowa,plisowana spódnica,czarne rajstopy,beżowe botki oraz beżowa kurteczka/kożuszek - bez

pleasing to the eye classic black and white set

W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywają dwa elementy.Plisowana sukienka oraz marynarka .Kolorystyka zachowana jest w bieli i czerni z dodatkiem złotego łańcucha na szyi .Jeśli chodzi o marynarkę ,to uwielbiam ją za jakość,a sukienkę za nietuzinkowość :) Na taki zestaw mogłam pozwolić sobie w weekend kiedy to było dość ciepło,aby tak móc się fotografować:) Marynarka- CocoModa Sukienka-Allegro Szpilki-Stylissmo

Grungowy look -''Zdejmij ją ze mnie ''

Dzisiaj mam dla Was zestaw rodem z lat 90-tych.Może nie jestem fanką Nirvany,lecz styl ubierania jak najbardziej mi odpowiada.Gruby sweter luźno rzucony na t-shircie z oryginalnym nadrukiem ' Zdejmij ją ze mnie ' na tym czarna,skórzana ramoneska która idealnie komponuje się z mocnymi, skórzanymi botkami .Na biodrach przewiązana jest kraciasta koszula,która nie jest flanelowa jak w latach 90-tych ,lecz teraz materiał nie ma znaczenia.Najlepszym kolorem koszuli w tamtych czasach było połączenie czerwieni i czerni.Jeśli chodzi o moje nakrycie głowy to nie musiałam myśleć długo wiedziałam,że będzie to czapka beanie która jest w modzie od kilku sezonów,zastanawiałam się tylko jaki kolor wybrać-padło oczywiście na nieśmiertelną czerwień.Takie czapki idealnie wpisują się w stylistykę grungową. Na nogi miałam nałożyć moje nowe porwane jeansy,które idealnie by wpasowały się w ten cudowny styl, lecz pokaże Wam je innym razem. LUBICIE TAKI STYL ? Koszu