Przejdź do głównej zawartości

Pink Shorts

Dzisiaj przychodzę do Was z zestawem ,mało adekwatnym do aktualnej pogody, którą możemy zobaczyć za oknem. Jest z przed kilku dni, kiedy temperatura dochodziła do 30stopni Celsiusa .Było gorąco i trzeba było ubrać się lekko i zwiewnie. Spodenki które miałam na sobie obcięłam z długich cygaretek -do długich nie byłam przekonana ,a w krótkich się zauroczyłam. Do nich założyłam mgiełkę w różowe kokardki ,a na nogi różowe sandały. Jako dodatek 'ubrałam' czarną, pakowną torbę.

Komentarze

  1. Anonimowymaja 24, 2013

    no i oto mi ostatnio chodziło Tobie pięknie jest w kolorach wiec je zakładaj ,a biel zostaw daleko w szafie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 24, 2013

    było zostawić długie cygaretki i się nam pokazać,ale takie też ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) Tak wiosennie i kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :) I do tego te cudne dodatki <3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do cię do wzięcia udziału w giveawayu na naszym blogu, w ktróym możan wygrać okulary przeciwsłoneczne( http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam : http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. miejmy nadzieje ze tymi zywymi kolorowymi zdjeciami przywolasz do nas na nowo wiosne

    OdpowiedzUsuń
  6. Koczek <3 Śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż miałam się zapytać, czy w Siedlcach teraz tak pięknie i tylko u mnie w Puławach cały dzień pada :) Pięknie wyglądasz:) Śliczne spodenki i bluzeczka :) Świetne zestawienie :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłoby być tak pięknie dziś jak na tych zdjęciach... Pozdrawiam:**

      Usuń
  8. fajny zestaw na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, przyciąga uwagę! Ja bym włożyła cielisty stanik ,ale ja jestem zwolenniczką nieco skromniejszego stylu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przemyślałam jaki wtedy włożyć i wypadło na ten,jakbym miała więcej czasu to pewnie by wypadło na czarny:) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Czy Ty musisz zawsze tak ślicznie wyglądać?! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady :) Ty też zawsze wyglądasz super:*

      Usuń
  11. Slicznie wyglądasz, piękny koczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw. Bardzo ładnie wyglądasz w kolorach. Co tam, że za oknem pochmurnie, jak się ogląda takie zdjęcia to od razu się o tym zapomina.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie i kolorowo . Super ze wnoszą troche wiecej życia na polskie ulice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 24, 2013

    jesteś niesamowita, zawsze umiesz poprawić mi humor ,właśnie takimi ,ciepłymi zestawami

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 24, 2013

    świetną masz tę koszulę

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 24, 2013

    skąd buty?

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,
    U Ciebie same letnie stylizacje, aż chce się takiej pogody jak była niedawno. Gdybym miała fotografa, który cierpliwie robiłby mi zdjęcia, to tez codziennie dodawałabym posty:).
    Świetnie te spodenki wyszły,podobają mi się też buty:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. sandałki masz urocze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie zbyt odważna koszulka, chociaż wyglądasz olśniewająco :) A buciki po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przeuroczo! Pięknie Ci w takich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowymaja 24, 2013

    Goоd day! Do you knοw if they maκe any
    plugіns to assist with Sеarch Εngіne
    Optimization? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
    nοt sееіng very good gains. Ιf уou κnow of any please shаre.

    Мanу thanks!

    Vіsit my website: katalog.jubilerski.info

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz!
    Świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, thanks for visit! Of course we can follow each other, as you follow me on GfC, just let me know and I’ll be happy to do the same!

    ♥ Margherita ♥

    Frivolezze Provinciali

    FACEBOOK PAGE

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne spodenki, fajnie połączyłaś kolorki <3.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale u Ciebie już lato czuć :D
    super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne buty i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 24, 2013

    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowymaja 24, 2013

    jak tu wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowymaja 24, 2013

    cudowną masz koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 24, 2013

    świetne szorty i sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  31. weekend też zapowiada się brzydko ;( niech już będzie ciepło. ciekawa bluzka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne masz te spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko jest świetne. Zaczynając od koszuli, kończąc na butach! A do tego Twój odcień skóry! Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia!! Fajne spodenki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. o jak ja lubie tez takie szorciki luzne króciutkie i do takiej figurki marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej,ale śliczne butki.♥

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zwykle bardzo udana stylizacja :)
    śliczna mgiełka i sandałki ♥
    niech znów wróci do nas taka piękna pogoda .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mgiełka jest ekstra :) te kokardki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale fajny kolorek włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie i delikatnie wyglądasz. Bardzo twarzowe zestawienie kolorystyczne,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Thank you for your comment girl, but I am already your follower! Hope you follow back *

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne połączenie :)
    a te butki takie słoodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale pięknie wyglądasz, bluzeczka jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. w koncu trafilam na styl podobny do mojego! inspirujesz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. kurczę, dobre rozwiązanie z tymi spodenkami!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi I would like to invite you to join my new giveaway and win a pair of sunglasses from Firmoo.com! Visit me soon!

    http://victoria-coeurdor.blogspot.be/2013/05/firmoo-sunglasses-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  47. The name of your blog and your style remind of a line of shoes in the 80s called Candies!

    Ali of

    Dressing Ken

    OdpowiedzUsuń
  48. Sure lets follow each other! Following on Bloglovin! : )

    Ali of

    Dressing Ken

    Oczywiście pozwala śledzić siebie! Nawiązując bloglovin! :)

    Ali z

    Dressing Ken

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice shorts and shoes! Love it :))


    MISS CIELO

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękne buty .!
    jestem zauroczona tym zestawem - ślicznie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  52. pieknie! nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. koszula, buty, spodenki. Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodenki sa ekstra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowymaja 25, 2013

    Idealnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowymaja 25, 2013

    koszula jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz-jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowymaja 25, 2013

    świetne szorty i butki no i fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  59. BAAARDZO PODOBA MI SIĘ POŁĄCZENIE TEJ BLUZECZKI ZE SPODENKAMI :))

    PIĘKNIE WYGLĄDASZ.. :))

    POZDROWIONKA Z 3CITY :))

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyszły Ci te spodenki- zauroczyły mnie. Zestaw jak zwykle rewelacyjny ! <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  61. To tylko uprzyjemnia patrzenie na Ciebie, gdy za oknem leje. :)

    OdpowiedzUsuń
  62. amazing outfit, love your style!
    thanks for your comment, your blog is great
    I am following you now (follower 958), follow me back? :)
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  64. pięknie.;) mamy takie sam buciki.;) super wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo kobieca stylizacja- podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne masz te spodenki!:)

    OdpowiedzUsuń
  67. lovely outfit, dear! xoxo

    http://yuliasi.blogspot.ru/
    visit my blog please)
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  68. kolejny perfekcyjny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Adorable outfit, the cute pink shorts look fabulous with those awesome heels

    OdpowiedzUsuń
  70. oddaj mi nogi !!! chyba nie ma faceta , ktory sie za Toba nie obejrzy na ulicy ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo fajne zestawienie:) też bym chciała taką opaleniznę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. ale świetny zestaw ! super te dodatki

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny zestaw, teraz tylko czekamy na ciepełko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  74. so pretty, the shorts are so hot. check out our blog, if you like we can follow each other on gfc&bloglovin.let us know. kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  75. Love your outfit and pink color :)
    thanks for your comment on my blog :)
    I'm following you now :)
    xoxo.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  76. Super lovely outfit!! Love the colors!
    Thanks for your sweet comment, now following you dear.

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczna jest ta mgiełka w kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. You look fantastic!!

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Really love your style!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik

Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…