Przejdź do głównej zawartości

New Shoes

Dobrze Wiecie-tak mi się wydaje,że uwielbiam buty i są one dla mnie bardzo ważne.Zawsze staram się stawiać na jakość i wygodę,aby móc przechodzić w nich długo ,bo strasznie przywiązuję się do butów,a szczególnie do tych ,które są 'cichobiegami ' Z reguły możecie mnie zobaczyć w płaskich butkach,a to dlatego,że po prostu bardzo lubię takie ,nie zważając na to ,że są mniej seksowne i wogóle,bo tak szczerze mówiąc to dla mnie najważniejszy jest komfort ,a nie wygląd.. Zauważyłam na mieście,że wiele dziewczyn chcąc się przypodobać zakłada wysokie szpile...a na twarzy nie jednej widać,że po prostu mają już chęć je zdjąć i dać stopom odpocząć . Tak przyznam szczerze ,że sama lubię założyć wysokie buty,ale nie zawsze -bo po prostu nie mam na nie czasu.. Nie lubię zakładać czegoś na pokaz ,aby się męczyć,bo po co?:)  Także nowości które poniżej zobaczycie ,będą potwierdzeniem mojej wygody.. Na pierwszy ogień poszły snakersy..hmm początkowo byłam do nich sceptycznie nastawiona..lecz gdy przymierzyłam jednego u koleżanki stwierdziłam,że muszę mieć takie bo są Bardzo wygodne! Następne to czarne sztyblety/botki wszystko jedno kto jak je nazwie..już je widzę w wielu stylizacjach,A ostatnie białe trampki z dodatkiem złota ..:)

Jestem Ciekawa Która Para Wam Się Najbardziej Podoba??? 



1. Allegro 2. Allegro. 3 .tutaj

Komentarze

  1. ostatnie super@!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś te pierwszą parę butów ? I czy ona przypadkiem nie jest na koturnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro ,tak są na koturnie małym:)

      Usuń
    2. daj linka do butów z allegro :D

      Usuń
    3. trzeba sobie poszukać :)

      Usuń
    4. jakaś ty nie miła hahaha

      Usuń
  3. Wybieram czarne botki, myślę że mimo wielu zdobników będą pasowały do wielu stylizacji;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nr 1 zdecydowanie najlepsze, ale wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najjaśniejsze zdecydowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam ostatnio 2 pary koturnów :P
    A z twoich mi się najbardziej podobają białe trampy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie dla mnie 3 ale wszystkie są ładne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej do gustu przypadły te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te czarne- świetne ! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Super buty!!! :) Ale chyba 1 najbardziej mi się podobają na ten moment ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne buty ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 i 3 są cudne ;D
    Tez lubie buty na płaskim jakoś w wysokich szpilach nie potrafie chodzić ;/ wole wygode niż mam meczyc sie w niewygodnych butach.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze (na ostatnim zdjęciu) są najładniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie 2 są boskie ;)
    Zaprasza w wolnej chwili http://kelyxx.blogspot.com/2013/03/dream-catcher.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: nice shoes. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. buty z numerem 1 są najładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również kupiłam wczoraj buciki. W końcu idzie wiosna. Wybrałam parkę idealną na wiosenkę i nawet lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarne są GENIALNE!
    Ożywią każda stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne buty, w trzecich się zakochałam. :D Masz rację, nie warto się męczyć. Ja jestem fanką trampek i za nic w świecie bym się z nimi na dłużej nie rozstała. ;)
    Również obserwuję, x

    OdpowiedzUsuń
  20. Drugie są świetne ! Sama takich poszukuję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. zabrałabym Ci 2 i 3 !

    OdpowiedzUsuń
  22. Sneakersy i ja to była miłość od pierwszego wejrzenia, też je kupiłam ostatnio. Tylko troszkę inne, coś a la Isabel Marant, z takim dużym językiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja też kocham butki i teraz muszę sobie jakieś na wiosnę zakupić : )
    Obserwujemy , bo ja już z miłą chęcią : )
    Pozdrawiam : 3

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 uwielbiam! ja muszę chyba w końcu kupić sobie jakieś buty na koturnie takie sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. te trzecie są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  26. dziekuje. to akurat nie opowiesc a forma wypowiedzi tego co czuje ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  27. 1 i 3 najlepsze :)
    Zapraszam na mój fanpage: http://www.facebook.com/pages/SomebodyInside/537358902974916 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi najbardziej przypadly do gustu biale trampy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne buty:) Poprostu the best

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi najbardziej podobają się 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też stawiam na wygodę :) śliczne te buty sobie kupiłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. nice post & shoes i love studs !
    maybe we follow each other!?
    Let me know ;)
    Greetings


    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  33. oj ja też uwielbiam buciki:))
    twoje są genialne !!! cudne nowości:)
    pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  34. te białe najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. o jejuuuu zakochgałam się w butach nr 2 ! <3
    kochana podasz mi link do nich u mnie ?:) Pliss ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze *.*
    pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Te 3 są przepiękne. szukam takich :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne buty *o*

    http://ania-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mulch is Mother Natures Blanket Types Of Mulch

    Here is my web site; ztyfdxi.forum.mythem.es

    OdpowiedzUsuń
  40. plaskie buty wcale nie sa mnie seksowne
    czasami wrecz przeciwnie
    jak widze laski na wysokich szpilkach to wszystko mnie boli :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam sniki wiec moj faworyt to 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietne buty. Obserwuje w GFC, chcialabys tez obserwowac sie w Bloglovin?
    Kisses
    Aga

    New post
    Tiger and gold in attack!
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Białe są cudne ! <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  44. 2 bym ukradła <3

    http://rudawiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne buciki ;)
    dziękuję za komentarz :) i dodaję do obserwowanych :D mam nadzieję, że Ty mnie też dodasz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te z nr 3 podobają mi się najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Sztyblety bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie mogę sie doczekac stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  49. boskie WSZYSSTKIE!

    OdpowiedzUsuń
  50. Białe trampki są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Białe są nieziemskie! Woow :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Każde są wyjątkowe i piękne na swój sposób :D Ciężko wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  53. dziekuje:) nr 1:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. I really like nr 1 :)

    Ps: I would like to invite you to my 1st giveaway. Hope you'll drop by :)

    Win a Daniel Welling watch (value $199) on my blog:

    www.freshminhtea.com

    OdpowiedzUsuń
  55. moje faworytki to trójeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  56. fenomenalne

    OdpowiedzUsuń
  57. czarne są piękne,już je Widzę w jakiejś klasycznej stylizacji:) Tylko oby wiosna przyszła szybko,bo nie zapowiadają;/

    OdpowiedzUsuń
  58. na każdym blogu kolorowe snakersy,a tutaj beżowe o dziwo!dobrze,że nie jesteś klonem i nie kupiłaś czerwonych czy zielonych :) ps.trampki nr 3 są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  59. lovely shoes <3
    xoxo
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  60. What software applications were computers using before
    Microsoft was invented? I googled it and couldn't find any information on it. Thanks with no jokes or dissing please..

    Also visit my site: Http://tinyurl.com/bhv77Hh

    OdpowiedzUsuń
  61. Hee dokladnie na wakacyjne outfity jak marzenie, ale przyznaje, ze juz teraz swietnie sie sprawdza! :) moj faworyt to nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oczywiście, że trzecie! Sama zamówiłam czarne z ćwiekami ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. pierwsze buty są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Lovely shoes!!!
    And... nice blog!!!
    Lets follow each other???!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Trójeczka jest boska ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. wszystkie super!! ale dla mnie jedyneczka naj naj:) pa

    OdpowiedzUsuń
  67. ja uwielbiam wszystkie, jestem totalną buciarą! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Dokładnie, ja tez stawiam na wygode, uwielbiam baleriny:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkie ładne ale te białe the best:D Zapraszam na nowy wpis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Rozumiem i podzielam Twoją miłość do butów. Sama źle się czuję jak choć raz w miesiącu nie kupię jakiejś pary. W tym również postawiłam na sneakersy Xti i sztyblety od Zary.
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Odpowiedzi
    1. też najbardziej mi się podobają :)

      Usuń
  72. świetny post jak bym go sama pisała,ja tylko tyle,ze namiętnie kupuje obcasy i ciągle się zastanawiam poco jak tak cenie sobie wygodę...moim skromnym zdaniem snakersy bardzo wygodne polecam, sztyblety ok ,ale te mi się nie bardzo podobają i trampeczki bardzo fajne ps dodaje bo bardzo mi się tu podoba, a co śmieszne opis nawet mamy podobny szczęśliwie zakochane pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. mania kupowania butow ogarnia rowniez mn . niedlugo u nas na blogu moje i boombollady creepersy . ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

panterka

Dzisiejszy zestaw składa się z dwóch moich ulubionych ostatnio kolorów czyli beżu i brązu..Swoją premierę na blogu mają panterkowe saszki .Zdjęcia nie zadowalają mnie jakością -niestety lustrzanki dziś nie miałam..lecz mam nadzieję,że mi wybaczycie i będziecie dalej śledzić moje losy ..;P 

 sowa -Alefarcik