Przejdź do głównej zawartości

some of my hats

Prosiliście,pisaliście i się stało! Wiele z Was chciało ,abym pokazała swoje czapki.Wspominałam,że mam ich dość sporo,lecz tak naprawdę lubię tylko kilka.Oczywiście moja kolekcja będzie rosła ,bo już zaopatrzam się w kolejne dwie: > Kiedyś już pisałam,że gdy byłam młodsza noszenie czapki było dla mnie obciachem..Głupia byłam. Teraz gdy tylko jest zimno zakładam jakaś czapeczkę ,żeby tylko się nie przeziębić.A przy okazji jest ona ciekawym dodatkiem do danego ubrania! 
Niektóre z moich czapek mogliście już zobaczyć inne jeszcze nie. Ale te ,które prezentuje są moimi naj naj na aktualny czas. Jeśli chodzi o makijaż ,zaraz będzie pewnie krytyka,jak mogłam tak się umalować.Było to za namową siostry ,tylko do zdjęć ,także spokojnie nie wyszłam tak nigdzie :)


Która Wam najbardziej przypadła do gustu ?? 


Komentarze

  1. zdecydowanie seksownymi czapkami są żółte i różowe,ale tobie w każdej super

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobasz w białych

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie ostatnia różowa po lewej

    OdpowiedzUsuń
  4. ponętny masz ten makijaż ,sexi ale takie czerwone usta tylko chyba do zdjęć bo na ulice to na ulice..

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd ostatnia rózowa po lewej?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne czaoy, najbardziej podoba mi się biała z pomponem:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google i facebook liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz i lubisz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezła kolekcja! A jaka piękna;) Różowa NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne czapki,myślałam zę dodasz ich więcej :( ale dobrze że wysłuchałaś czytelników

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna kolekcja. :D Sama lubię czapki, mam kilka, ale nie najlepiej w nich wyglądam. :C

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te Twoje czapy! Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie makijaz masz cudnowny!:) podkresla Twoja urodę!:)a mam pytanie, masz taki pieprzyk naturalny? bo jak tak to pozazdrościc!:) do twarzy ci w czapce!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo .Ale niestety pieprzyk jest namalowany.Moja siostra ma w tym miejscu naturalny,a mi do zdjęć go namalowała . Pozdrawiam

      Usuń
  13. fajne czapki ; DDD

    www.live-style20.blogspot.com

    zapraszam!@!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała czapa najlepsza :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz obłędnie w czapkach

    OdpowiedzUsuń
  16. masz jeszcze jakiegoś chłopaka? widziałam cię ostatnio na mieście z koleżanką tylko bez chłopaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a czy to na miasto trzeba chodzić tylko z chłopakiem ??chyba nie! A chłopaka mam od dobrych kilku lat :)

      Usuń
  17. biala i rozowa sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowa czapka jest genialna no i fajna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. różowa tzw. " skejtówka " podbiła moje serducho < 3
    ale wszystkie są świetne ; >

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie *.* :)

    zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania dowolne buty ze sklepu. :)
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniale, niesamowite czapki
    ♥ pozdrawiam:* ♥
    ola

    OdpowiedzUsuń
  22. ha! świetne czapy, szczególnie te żółte przypadły mi do gustu. Pasują Ci do twarzy, nie dziwię się, że ich masz aż tyle :)))
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  23. różowa moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za miły komentarz, też uwielbiam nakrycia głowy. Bardzo fajny blog, podoba mi się, pomimo, że dzieli nas ładnych "pare" lat :)
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się najbardziej podoba biała czapa :)
    makijaż świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. beżowe i różowe :D cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear, really nice blog, what do you think to follow each other?
    I’ll wait for you on my blog…
    Kiss and have an happy start of week
    Vendy

    NEW POST
    follow me on:
    the simple life of rich people blog
    instagram @ thesimplelifeofrichpeople

    OdpowiedzUsuń
  28. różowa swietna ;)
    przygarnęłabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie najbardziej różowe czapeczki ;D bardzo słodko w nich wyglądasz ;)
    obserwuję Cię <3 i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. te z pomponem najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Każda jest fajna, a Ty jesteś za ładna :P
    *___*

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój styl jest genialny *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie świetne czapy !! ta różowa na ostatnim zdjęciu po lewej stronie najlepsza <33 chcę taką

    OdpowiedzUsuń
  34. W bieli ci zdecydowanie do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. aaaa,kazda bym przygarnela! jestes sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ale ty ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubie too ! :D
    zapraszam do mnie !
    http://siemankoludzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. A mnie się makijaż właśnie bardzo podoba. Pasuje Ci :). Spora kolekcja, ale różowe najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a moze dodasz jakis post o pielegnacji wlosow.... byloby super;]

    OdpowiedzUsuń
  40. w 5 wyglądasz uroczo! :)
    Zapraszamy do nas :)
    http://twolifee.blogspot.com/ pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale masz ładny uśmiech ;) i te czerwone usta!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie są fajne, natomiast ta pierwsza, według mnie, nie powinna tak stać, bo dziwnie wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. Somebody essentially assist to make critically articles
    I'd state. This is the very first time I frequented your web page and so far? I amazed with the research you made to create this actual publish amazing. Magnificent task!

    my web-site women's swimwear

    OdpowiedzUsuń
  44. Everything is very open with a precise explanation of
    the issues. It was truly informative. Your website is very useful.
    Thanks for sharing!

    My weblog swim skirt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LOOK OF THE DAY - pastele mają moc.

Przyznam Wam się szczerze bez bicia, że ostatnio właśnie tak ciągle się noszę. Biała chusta, pudrowa/beżowa kurtka szara czapka, jasne botki-białe spodnie ( w mojej szafie naliczyłam na aktualny moment 7 par - i szukam dalej ! jakby ktoś widział gdzieś z dobrego materiału, ładne, białe rurki to na-piszczcie mi ;) 
Uwielbiam tak jasne połączenia, zawsze wyglądają świeżo. 
W zwykłym połączeniu beżowego, długiego swetra zakończonego modnym wiązaniem z białymi spodniami nie ma nic skomplikowanego, ani wymyślnego. Wystarczy zaszaleć z okryciem wierzchnim (w tej porze roku co jesteśmy,jest to obowiązkowe) i dodatkami, aby stylizacja miała moc. 
Ja postawiłam na pudrową ramoneskę, a na wierzch białą, futrzaną kamizelkę aby nie zmarznąć.  I tak o to powstała codzienna stylizacja .
















Secret Lashes - Przedłużanie rzęs

Zbierałam się za napisanie tego postu hmm chyba z trzy miesiące albo i lepiej bo w sumie wtedy pierwszy raz postawiłam na przedłużanie i zagęszczanie rzęs.
Przedłużanie rzęs w ostatnich kilku latach stało się bardzo modne. Możemy zobaczyć coraz to więcej kobiet, które korzystają z takiego zabiegu upiększającego. Ja nie byłam fanką tego zabiegu,gdyż większość osób które widziałam wyglądały bardzo nienaturalnie -lecz dobrze wykonane będą wyglądać ładnie i sprawią, że my jako kobiety poczujemy się atrakcyjniejsze no i co najważniejsze zaoszczędzimy czas rano malując nasze oczy .
Bo tak prawdę mówiąc, każda z nas pewnie są wyjątki, ale musi mieć pomalowane oko by wyjść z domu -a tu proszę. Budzimy się, myjemy i tak naprawdę wyglądamy już dobrze! I każdy dzień staje się piękniejszy ;)







Secret Lashes - u mnie właśnie wybór padł na tej marki rzęsy są wykonane z najlepszej jakości jedwabiu z domieszką syntetyczną , co znaczy, że zapewniają trwałość i odpowiedni profil sztucznej rzęsie. 

Jak wygląd…

JAKI STRÓJ KĄPIELOWY WYBRAŁAM DLA SWOJEJ POCIECHY

Z racji tego,że moją pociechą jest córka to można być pewnym, że zakupy kostiumu kąpielowego to czysta przyjemność. W dodatku wybór kolorystyczny oczywiście musi paść zawsze na róż. To chyba tak już jest w naszych mózgach zakodowane. Mimo małej sympatii do tego koloru i tak go wybieramy. To tak jak z innymi tematykami.
Wracając do samego kostiumu. 


Jaki wybrać dla 0-12 miesięcznego dziecka? 

Moja córka ma 11 miesięcy wybierając strój kierowałam się głownie tym by był funkcjonalny . Czyli w szybki i łatwy sposób można było go ściągnąć z ramiączek oraz by był jednoczęściowy. 
Jakoś nie uważam, że takie raczkujące dzieci, które nie chcą dać sobie już zmienić pampersa byłyby w stanie wysiedzieć w dwuczęściowym . Raczej się nie da. Także jednoczęściowy to podstawa .

Żeby nie wiało nudą...

no właśnie, zwykły różowy totalna nuda!   Różowy, neonowy w groszki z tiulową ala spódniczką- ale czad ! lub różowy w gwiazdki z wycięciem na plecach - wydaje się również słodko nie sądzicie ? 

Mi się bardzo pod…